Verilen Hizmetler
İhtiyaç
IGA Lounge yönetimi, açık büfe servis alanındaki müşteri deneyimini iyileştirmek istiyordu. Özellikle kuyruklanmaları önlemek, bekleme sürelerini azaltmak, danışma süreçlerini en aza indirmek ve bunun yanında israfı azaltmayı amaçlıyordu. Bu amaçlar doğrultusunda Goodjob’dan araştırma ve bu araştırmaya bağlı olarak deneyim iyileştirme hizmetleri talep edildi.
Çözüm
IGA için gece de dahil olmak üzere farklı zaman periyotlarında lounge deneyimini gölge araştırma yöntemiyle, kişilere temas etmeden ancak onları yakından gözlemleyerek bir etnografik araştırma gerçekleştirdik. Öte yandan havalimanı deneyimine dair literatür taramaları yaptık. Havalimanında yer alıyor olmanın psikolojisini analiz ettik. Buna bağlı olarak da açık büfe alanlarının yerlerinden yeme içme ekipmanlarının konumuna kadar pek çok alanda deneyim geliştirme çalışmaları gerçekleştirdik.
Sonuç
Ürettiğimiz çözümler dahilinde IGA Lounge yönetimi uçuş bilgi ekranlarının yerini değiştirdi, açık büfelerdeki ürünlerin konumları yeniden belirlendi ve önceden bilgilendirme yöntemiyle kuyruklanmalar en aza indirildi.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Marka Danışmanlığı ve Marka İsmi Bulma İle İlgili En Çok Sorulan Sorular
En sık karşılaştığımız marka danışmanlığı ya da marka ismi bulma [...]
Araştırma: Covid19 ile Aşılan Sınırlar
Goodjob Human Insight & Brand Strategy olarak klinik psikologlarla Temmuz [...]
Beyaz Yakalının Bilinçaltı ve Değişen Anlam Dünyası – 1
Goodjob Human Insight & Brand Strategy olarak klinik psikologlarımız, bilinç altı uzmanlarımız [...]
Corona Virüsü’ne Karşı 3 Tip İnsan Davranışı
Corona’ya Karşı Üç Tip İnsan Davranışı İnsan ölümü ve yaşamı [...]
Marka Danışmanlığı Markanıza Ne Katar?
Marka danışmanlığı bir meslek haline geleli çok olmadı. Halen ne [...]
Güçlü Bir Görsel Marka Kimliği Nasıl Olmalı?
Öncelikle bu yazıyı yazmamdaki amaç; her gün bir yenisinin duyurusunun [...]