Hizmet Kapsamı

Markanızın pazardaki mevcut durumu 4 başlık altında analiz edilir:

Müşteri Analizi

Müşteri Analizi

Potansiyel hedef kitlenin beklenti ve ihtiyaçlarının tespiti.

Rakip Analizi

Rakip Analizi

Rakiplerin stratejilerinin, ürünlerinin ve diğer özelliklerinin analiz edilmesi.

Pazar Analizi

Pazar Analizi

Pazarın evriminin, trendlerinin ve pazarı tetikleyen parametrelerin analiz edilmesi.

İç Analiz

İç Analiz

Markanın kendi özelliklerinin analiz edilmesi.

Çıktılar

Marka stratejisinde iki temel çalışma ve bunların çok daha fazlası gerçekleştirilir.
Transformative Brand Function™ (TBF)
Bize göre bir markanın en önemli işlevi duyguları dönüştürme gücüdür. TBF insanların acı noktasını ve bunların bağlamlarını keşfederek, güçlü bir bağlam ve güçlü bir duygunun formülünü yaratır. Ayrıca bunu gerçekleştirebilecek marka arketiplerini belirler.
Brand Code™: Marka Anayasası
Marka Anayasası, markanın uzun dönem yol haritasında ona rehberlik eder.
Brand Code şunları içerir:
  • Temel içgörü
  • TBF (Transformative Brand Function)
  • İnandırıcı destek argümanları (Reason to believe)
  • Marka farkı
  • Marka değerleri (Temel değerler ve alt değerler)
  • Marka kişiliği
  • Marka ses tonu
  • Marka duyarlılık konuları (Sosyal sorumluluk vb)

Marka Stratejisi Vakaları