Manifesto

Güçlü markalar sadece derinliğin gücüyle var olur.
Güçlü bir marka olarak kendi özgün yolunu çizebilmek için başkalarının göremediğini görmek gerekir. Daha da önemlisi bunu görebilecek sistemlere ve kültürlere sahip olmak gerekir.
Biz insanların bilinçaltına inecek, onların kültürel kodlarını en ince ayrıntısına kadar deşifre edecek güce sahip modellerimiz ile “Human Insight” konusunda gelişmiş ve sürekli olarak gelişen bir şirketiz. Yarattığımız TBF™ (Transformative Brand Function) strateji modeli ile markalara duyguları dönüştürme gücünü veririz.
Bilişsel esnekliğe sahip kadromuz, bir çok disiplini sonuç odaklı olarak markaların hizmetine sunar.
Tüm bunlar tek bir sonuca gider; BAŞARI.

Biz

Goodjob, “Anlama ve İçgörü Keşfetme” konusundaki uzmanlığıyla, önce sorunun kaynağını ve ihtiyacı keşfeder. Sonrasında elde ettiği bulguları Güçlü Markalar Yaratmak için kullanır. Marka stratejisi konusundaki uzmanlığıyla, bu stratejiye hizmet edecek nitelikli araştırmalar yürütür.
Goodjob, arşivinize koyacağınız okunmayan, bildiğiniz şeyleri tekrar eden araştırma raporları ve sadece kâğıt üstünde güzel duran stratejiler hazırlamaz. Uygulanmayacak, markanın gerçekleriyle örtüşmeyen hiç bir stratejiyi önermez. Markayı sahip olduğu değerlerden koparmaya çalışmaz. Kendi içindeki gücü keşfetmesini ve farkını güçlenmek için kullanmasını sağlar.
Peki, derinliğimizin gücü nereden geliyor?

  • Bilinçaltına inecek kadar derin araştırma yöntemlerimiz
  • Araştırma, strateji ve kreatif süreçlerin iç içe yürüdüğü proje yönetim yapımız
  • Çok disiplinli ekibimiz

Goodjob, Marka Stratejisti Eren ÖZATA ve Antropolog Serhan OK tarafından 2011 yılında kuruldu.

Ekibimiz

Serhan Ok
Marka Danışmanı Kurucu Ortak
Eren Özata
Marka Danışmanı Kurucu Ortak
Mert Yarbil
Partner | Marka Danışmanı
Rana Özdeş Kar
İçgörü ve Marka Danışmanı | Psikolog | Psikodrama Co-Terapisti
Burak Sıraç
Partner | Marka Danışmanı
Ardan Ergüven
Yaratıcı Yönetmen NOORD Design
Gülcan Arpacıoğlu
Bilinçaltı Teknikleri Uzmanı
Cihan Helvacıoğlu
Marka Danışmanı
Buse Göksu
Sr. Stratejist
Melis İpek
Stratejist | İsimlendirme Yöneticisi
Gizem Polat
Jr. Stratejist | Sosyolog
Deniz Biliciler
Jr. Stratejist | Sosyal Psikoloji
Lebriz Canpoyraz
Uzman Psikolog
Seda Erduran
Uzman Psikolog
RAMO (Ramazan Özkan)
Sr. Grafik Tasarımcı

Değerlerimiz

  • Sürdürülebilir Başarı

    Goodjob işlevsiz verinin düşmanıdır. Bizim için önemli olan sonuçtur. Yaptığımız tüm çalışmaların markanın başarısına katkı sağlamasını temel alırız.

  • Etkili Derinlik

    Goodjob vasatın düşmanıdır. Ortalama olanı çok iyi olandan ayıran en önemli şeyin derinleşmek olduğunu bilir ve hizmetlerinde bunu temel alır. Ne yaparsa derinlikli yapar.

  • Çok Disiplinlilik

    Goodjob tek yönlü analizlerin düşmanıdır. Bilişsel esnekliğe sahip, çok disiplinli ekibi sayesinde farklı bilimsel alt yapıları bir araya getirir. Proje takımlarında farklı disiplinlerden kişiler bir araya gelir.

  • Dinmeyen Merak

    Goodjob dar görüşlülüğün düşmanıdır. Her bir projede merakını canlı ve işlevsel tutar. Modelleri ve kültürü merakı ödüllendirir, merak yeni sorular sormayı sağlar ve yeni sorular yeni başarılar yaratır.

  • İşlevsel Yaratıcılık

    Goodjob keyfi yaratıcılığın düşmanıdır. Derin analiz yeteneğini güçlü yaratıcılığı ile birleştirir ve markalara sadece bilgi vermez, onlara yol çizer.