Verilen Hizmetler

Sorun
Florence Nightingale Hastaneleri, tıp alanında pek çok ilki gerçekleştirmiş bir tıp kurumudur. Son gelinen noktada hastane, önemli sağlık sorunları için tercih edilen bir yere erişmişti. Zaman içinde marka algısı ve imajı, marka gerçekliğinin gölgesinde kalmıştı. Turquality hazırlık sürecinde net bir marka stratejisine ihtiyaç vardı.
Çözüm
Öncelikle İstanbul genelinde marka algısı ve bilinirliğini ölçen bir araştırma gerçekleştirdik. Markanın mevcut algısını, temas noktalarındaki görüntüsünü ve deneyimini analiz ettik. Yapılan çalışmalar sonucunda Florence’ın kodlarına uygun bir marka stratejisi ürettik. Ürettiğimiz marka stratejisi, kültürle bütünleşik ve marka deneyimiyle hayat bulacak bir yapıda.
Sonuç
Sonuçta kabul edilen marka stratejisi markanın yeni dünyasında, temas noktalarında ve müşteri deneyiminde uygulanmaya başlandı.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Marka Danışmanlığı ve Marka İsmi Bulma İle İlgili En Çok Sorulan Sorular
En sık karşılaştığımız marka danışmanlığı ya da marka ismi bulma [...]
Araştırma: Covid19 ile Aşılan Sınırlar
Goodjob Human Insight & Brand Strategy olarak klinik psikologlarla Temmuz [...]
Beyaz Yakalının Bilinçaltı ve Değişen Anlam Dünyası – 1
Goodjob Human Insight & Brand Strategy olarak klinik psikologlarımız, bilinç altı uzmanlarımız [...]
Corona Virüsü’ne Karşı 3 Tip İnsan Davranışı
Corona’ya Karşı Üç Tip İnsan Davranışı İnsan ölümü ve yaşamı [...]
Marka Danışmanlığı Markanıza Ne Katar?
Marka danışmanlığı bir meslek haline geleli çok olmadı. Halen ne [...]
Güçlü Bir Görsel Marka Kimliği Nasıl Olmalı?
Öncelikle bu yazıyı yazmamdaki amaç; her gün bir yenisinin duyurusunun [...]