Verilen Hizmetler
Sorun
Bursa Ecza Kooperatifi, bünyesinde barındırdığı gıda takviyesi markası Dinamis markasını güçlendirmeye ihtiyaç duyuyordu. Hızla büyüyen sektörde rekabet iyiden iyiye armıştı. Dinamis, ürün kalitesini sürdürülebilir kılmak için fiyatlandırma gücünü artırmak ve marka genişlemesi sağlayarak büyümek durumundaydı.
Çözüm
Araştırma: Öncelikle bilinçaltı tüketici araştırması modelimiz Soulmate ile gıda takviyesi kullanımının bilinçaltı dünyasındaki anlamını ve önemini keşfettik. Gıda takviyesi ve beslenmeye dair acı noktalarını ortaya çıkardık. Sosyal dinlemeyle dijital ortamda ürünlere ve markalara dair konuşulanları analiz ettik. Eczanelerde yaptığımız etnografik araştırmalarla gerçek deneyimlerin yaşattığı duyguları gözlemledik.
Strateji: Tüm bunlar sonunda marka için kategoride ayrışma gücü sağlayacak, kurum kültürüne ve değerlerine uygun, insanların bilinçaltına hükmedecek bir marka stratejisi oluşturduk. Dinamis’i “Body IQ”yu onarıp geliştiren bir gıda takviyesi markası haline getirdik. “Bedenine ihtiyacı olanı ver, gerisini kendi halleder” cümlesi markanın felsefesini özetliyor.
İletişim: Dinamis için oluşturduğumuz MARKA EVİ’nin, tüm üçüncü parti tedarikçilerin ve iletişim kampanyasının brifi olmasını sağladık.
Strateji: Tüm bunlar sonunda marka için kategoride ayrışma gücü sağlayacak, kurum kültürüne ve değerlerine uygun, insanların bilinçaltına hükmedecek bir marka stratejisi oluşturduk. Dinamis’i “Body IQ”yu onarıp geliştiren bir gıda takviyesi markası haline getirdik. “Bedenine ihtiyacı olanı ver, gerisini kendi halleder” cümlesi markanın felsefesini özetliyor.
İletişim: Dinamis için oluşturduğumuz MARKA EVİ’nin, tüm üçüncü parti tedarikçilerin ve iletişim kampanyasının brifi olmasını sağladık.
Sonuç
Dinamis markası pazardaki istikrarlı büyümesini sürdürüyor.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Marka Danışmanlığı ve Marka İsmi Bulma İle İlgili En Çok Sorulan Sorular
En sık karşılaştığımız marka danışmanlığı ya da marka ismi bulma [...]
Araştırma: Covid19 ile Aşılan Sınırlar
Goodjob Human Insight & Brand Strategy olarak klinik psikologlarla Temmuz [...]
Beyaz Yakalının Bilinçaltı ve Değişen Anlam Dünyası – 1
Goodjob Human Insight & Brand Strategy olarak klinik psikologlarımız, bilinç altı uzmanlarımız [...]
Corona Virüsü’ne Karşı 3 Tip İnsan Davranışı
Corona’ya Karşı Üç Tip İnsan Davranışı İnsan ölümü ve yaşamı [...]
Marka Danışmanlığı Markanıza Ne Katar?
Marka danışmanlığı bir meslek haline geleli çok olmadı. Halen ne [...]
Güçlü Bir Görsel Marka Kimliği Nasıl Olmalı?
Öncelikle bu yazıyı yazmamdaki amaç; her gün bir yenisinin duyurusunun [...]