Verilen Hizmetler
İhtiyaç
IGA Lounge yönetimi, açık büfe servis alanındaki müşteri deneyimini iyileştirmek istiyordu. Özellikle kuyruklanmaları önlemek, bekleme sürelerini azaltmak, danışma süreçlerini en aza indirmek ve bunun yanında israfı azaltmayı amaçlıyordu. Bu amaçlar doğrultusunda Goodjob’dan araştırma ve bu araştırmaya bağlı olarak deneyim iyileştirme hizmetleri talep edildi.
Çözüm
IGA için gece de dahil olmak üzere farklı zaman periyotlarında lounge deneyimini gölge araştırma yöntemiyle, kişilere temas etmeden ancak onları yakından gözlemleyerek bir etnografik araştırma gerçekleştirdik. Öte yandan havalimanı deneyimine dair literatür taramaları yaptık. Havalimanında yer alıyor olmanın psikolojisini analiz ettik. Buna bağlı olarak da açık büfe alanlarının yerlerinden yeme içme ekipmanlarının konumuna kadar pek çok alanda deneyim geliştirme çalışmaları gerçekleştirdik.
Sonuç
Ürettiğimiz çözümler dahilinde IGA Lounge yönetimi uçuş bilgi ekranlarının yerini değiştirdi, açık büfelerdeki ürünlerin konumları yeniden belirlendi ve önceden bilgilendirme yöntemiyle kuyruklanmalar en aza indirildi.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Fark Etmez
Yıllar önce, orta okuldayken, otobüsle iki aktarmalı şekilde okula giderdim. [...]
Yerli Otomobil
Yerli otomobil piyasaya çıkmadan olay oldu. Peki nedir bu yerli [...]
Marka Birleşmesi
Marka Birleşmesi Marka birleşmesi pazarlardaki ölçek ekonomisi gerçeğiyle paralel olarak [...]
İran Pazarı Goodjob’dan Sorulur
Goodjob ve Iran Brand Makers Anlaşma İmzalandı İran pazarı, son [...]
Marka İsmi Oluşturma Efsaneleri
Marka ismi oluşturma konusunda gerçeklerin yanında efsaneler de konuşuluyor. Konuya [...]
Üniversite Markası – The Brand Age Ekim 2015
“Üniversite markası yaratmak diğer ticari markalardan farklıdır. Üniversiteler bir müşteriden [...]