Verilen Hizmetler
Sorun
Hasçelik, Faydasıçok Holding çatısı altında yer alan bir çelik üreticisidir. Şirketin farklı ihtiyaçlar için farklı markalar yaratmaya dair uyguladığı yöntem hem algısal hem de operasyonel pek çok sorunu beraberinde getiriyordu. Öte yandan markanın gelecek vizyonunu taşıyacak bir stratejiye ihtiyacı vardı.
Çözüm
Öncelikle marka ailesine dair etkili bir çözüm geliştirdik. Tek ve güçlü Hasçelik stratejisi ile geçmişte yaratılan tüm diğer markalar yönetim kararı ile ortadan kaldırıldı. Hasçelik’in ürünlerle, alt markalarla ve holding markasıyla ilişkisini belirledik. Hasçelik için “Çeliğin Değer Yolculuğu” olarak ifade ettiğimiz marka stratejisini oluşturduk. Markanın görsel kimliğini yeniledik.
Sonuç
Sonuçta güçlü bir Hasçelik markası ortaya çıktı. Marka için lansman süreçleri başladı, işveren markası ve kültüre dair çalışmalarla proje devam ediyor.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Kültür Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil
Kültür, Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil! “Kültür” ve “Strateji” [...]
Başarılı Bir Marka Yaratma
Nasıl Güçlü Markalar Yaratırız: 7 Kritik Adım Pazarlama kendi başına [...]
Bir Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası
Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası Marka portföy [...]
Bilinçaltı Araştırma Da Nereden Çıktı?
İnsanların Bilinçaltında Ne İşimiz Var? Başlıktaki soruyu zaman zaman kendime [...]
Marka Danışmanı Şirket Büyümesine Nasıl Katkı Sağlar?
Marka danışmanı, şirketlerin büyümesinde çok [...]
9 Marka İsmi Türü
Marka isimleri, markanın bugününü ve geleceğini belirliyor. Her gün dünyada [...]