Verilen Hizmetler
Sorun
Hasçelik, Faydasıçok Holding çatısı altında yer alan bir çelik üreticisidir. Şirketin farklı ihtiyaçlar için farklı markalar yaratmaya dair uyguladığı yöntem hem algısal hem de operasyonel pek çok sorunu beraberinde getiriyordu. Öte yandan markanın gelecek vizyonunu taşıyacak bir stratejiye ihtiyacı vardı.
Çözüm
Öncelikle marka ailesine dair etkili bir çözüm geliştirdik. Tek ve güçlü Hasçelik stratejisi ile geçmişte yaratılan tüm diğer markalar yönetim kararı ile ortadan kaldırıldı. Hasçelik’in ürünlerle, alt markalarla ve holding markasıyla ilişkisini belirledik. Hasçelik için “Çeliğin Değer Yolculuğu” olarak ifade ettiğimiz marka stratejisini oluşturduk. Markanın görsel kimliğini yeniledik.
Sonuç
Sonuçta güçlü bir Hasçelik markası ortaya çıktı. Marka için lansman süreçleri başladı, işveren markası ve kültüre dair çalışmalarla proje devam ediyor.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Fear Marketing Kullanım Kılavuzu
Artık şu "Fear Marketing" konusuna açıklık getirmek gerekiyor. Pek çok [...]
Marka Genişlemesinin Avantajları ve Dezavantajları
yı genişMarka Genişlemesine dair ilk makalemizde Marka Genişlemesi için nasıl [...]
Marka Genişlemesi İçin 8 Etkin Yöntem
Bir önceki yazımda marka genişlemesi stratejilerinin başarılı olması için [...]
Marka Genişlemesi: Neden Bazıları Başarılı Olurken Bazıları Olmuyor?
Yeni bir marka yaratmak ve bu markayla ayrışarak insanların zihninde [...]
Markalar İçin Yas Rehberi
Çok kötü günler yaşadık, yaşamaya devam ediyoruz ve bir süre [...]
Marka Danışmanlığı Şirketleri ve Sektörün Dönüşümü
“Bugün bir marka danışmanlığı şirketinden hem kahinlik yapması hem bilim [...]