Sorun

Okyanus Kolejleri bugüne kadar bilinirlik ağırlıklı iletişim yapmıştı. Marka, eğitimde iddialı ve büyük bir yapıdan oluşuyor. Kurucusu iyi bir eğitimci. Ancak insanlarda böyle bir algısı yoktu. Markanın kendini rakiplerinden ayrıştıracak bir marka ve iletişim stratejisi de bulunmuyordu.

Çözüm

Soulmate araştırma modelimiz ile öncelikle velilerin çocuklarına, okula ve eğitime yüklediği anlamları keşfettik. Toplamda 700 saati aşkın süren seanslar sayesinde çok önemli bulgular keşfettik. Bunun yanında şirket çalışanları, öğretmenler ve satış sorumluları ile derinlemesine görüşmeler gerçekleştirdik.

Sonuç

Sonuçta velilerin çocuklarını bir mücevher değil, bir cevher olarak gördüğünü keşfettik. Veliler için önemli olan şey çocuğun içindeki özgün yeteneği keşfetmek ve bunu başarılı bir geleceğe dönüştürmekti. Elde ettiğimiz bulgularla marka statejisini yeniden şekillendirdik. “Yeteneği Başarıya Dönüştürür” mottosunu yarattık. Marka kimliğinin tüm unsurlarını, marka kişiliğini, ses tonunu ve değerlerini belirledik. Marka için yetenekli bir ajans bulduk ve ajansa kampanya brifini verdik. Sonuçta ortaya olağanüstü bir iş çıktı. Marka için bir de marş bestelendi.

Strateji ve kampanya tüm çalışanlar tarafından benimsendi. Marka bir önceki yıla oranla kayı/form oranında %100’e yakın bir artış elde etti.

İlgili Vakalar