Project Description

Sorun

Yaşam için teknoloji üreten BOSCH için marka denetleme danışmanlığı (Goodaudit) projesi gerçekleştirdik. Sorun, marangozların markayı tercih etmekte tereddüt yaşamaları idi ancak bunun nedenlerini ve bu sorunun üstesinden nasıl gelineceğini bilmiyorduk. Daha önce bazı araştırmalar yapılmış ancak sorunun kaynağı tam olarak keşfedilememişti.

Çözüm

Proje sonunda marka, daha müşteri odaklı bir pazarlama stratejisi üretti ve marangozlara daha yakın bir iletişim yöntemi izledi. Tüm iletişim çalışmalarını “Dayanıklılık” üzerine geliştirdi ve “Mavi BOSCH” iletişimi yapmaya başladı.

Sonuç

Sonuçta kişilerin rezidansı diğer lüks tüketim ürünleri gibi görmediğini keşfettik. Pek çok olumsuz çağrışım vardı. Rezidans bir bina olarak karşılarına çıktığında onlarda olumsuz duygular çağrıştırıyordu. Oysa içeriden dışarısını göstermek bu algıyı yıkıyordu. Lüks meselesi çok irdelendiğinde “görgüsüzlük” algısı yaratıyordu. Sonuç olarak iletişim kampanyası ve iletişime dair diğer pek çok unsur bu araştırma sonuçlarına göre tasarlandı.

İlgili Vakalar