Verilen Hizmetler
Sorun
KİP, erkek giyim kategorisinde uzun yıllardır faaliyet gösteren bir markadır. Marka için belirlenen strateji ve kimliğin mağaza deneyimine dönüşmesi ve daha derin duygusal bağlar kurabilmesi gerekiyordu. Tüketici iç görülerinin derinlemesine anlaşılması ve tüm fiziksel temas noktalarının analiz edilerek stratejiyle bütünleşmesi gerekiyordu.
Çözüm
Goodjob, markanın faaliyet gösterdiği 10 AVM’de etnografik araştırma gerçekleştirdi. Hedef kitle ile “Soulmate” araştırma yöntemi kullanılarak derinlemesine görüşmeler yapıldı. Kullanıcı deneyimi kapsamlı bir şekilde analiz edildi. Rekabet incelendi, dünyadaki benchmark çalışmaları yapıldı ve araştırma literatür bilgisi ile desteklendi. Yapılan araştırmalar uzman marka stratejistleri ve psikologlar tarafından analiz edilerek KİP için marka iletişimi ve deneyim anlarını içeren iç görüler ve öneriler geliştirildi.
Sonuç
Geliştirilen fikirlerin, markanın tüm temas noktalarında hayata geçirilme süreci başladı. Marka, yoğun iletişimini her sezon sürdürerek tüketicileriyle etkileşimini devam ettirmektedir.
Deneyim Tasarımı Vakaları
İlgili Yazılar
Fark Etmez
Yıllar önce, orta okuldayken, otobüsle iki aktarmalı şekilde okula giderdim. [...]
Yerli Otomobil
Yerli otomobil piyasaya çıkmadan olay oldu. Peki nedir bu yerli [...]
Marka Birleşmesi
Marka Birleşmesi Marka birleşmesi pazarlardaki ölçek ekonomisi gerçeğiyle paralel olarak [...]
İran Pazarı Goodjob’dan Sorulur
Goodjob ve Iran Brand Makers Anlaşma İmzalandı İran pazarı, son [...]
Marka İsmi Oluşturma Efsaneleri
Marka ismi oluşturma konusunda gerçeklerin yanında efsaneler de konuşuluyor. Konuya [...]
Üniversite Markası – The Brand Age Ekim 2015
“Üniversite markası yaratmak diğer ticari markalardan farklıdır. Üniversiteler bir müşteriden [...]