Verilen Hizmetler
Sorun
KİP, erkek giyim kategorisinde uzun yıllardır faaliyet gösteren bir markadır. Marka için belirlenen strateji ve kimliğin mağaza deneyimine dönüşmesi ve daha derin duygusal bağlar kurabilmesi gerekiyordu. Tüketici iç görülerinin derinlemesine anlaşılması ve tüm fiziksel temas noktalarının analiz edilerek stratejiyle bütünleşmesi gerekiyordu.
Çözüm
Goodjob, markanın faaliyet gösterdiği 10 AVM’de etnografik araştırma gerçekleştirdi. Hedef kitle ile “Soulmate” araştırma yöntemi kullanılarak derinlemesine görüşmeler yapıldı. Kullanıcı deneyimi kapsamlı bir şekilde analiz edildi. Rekabet incelendi, dünyadaki benchmark çalışmaları yapıldı ve araştırma literatür bilgisi ile desteklendi. Yapılan araştırmalar uzman marka stratejistleri ve psikologlar tarafından analiz edilerek KİP için marka iletişimi ve deneyim anlarını içeren iç görüler ve öneriler geliştirildi.
Sonuç
Geliştirilen fikirlerin, markanın tüm temas noktalarında hayata geçirilme süreci başladı. Marka, yoğun iletişimini her sezon sürdürerek tüketicileriyle etkileşimini devam ettirmektedir.
Deneyim Tasarımı Vakaları
İlgili Yazılar
Marka Danışmanlığı ve Marka İsmi Bulma İle İlgili En Çok Sorulan Sorular
En sık karşılaştığımız marka danışmanlığı ya da marka ismi bulma [...]
Araştırma: Covid19 ile Aşılan Sınırlar
Goodjob Human Insight & Brand Strategy olarak klinik psikologlarla Temmuz [...]
Beyaz Yakalının Bilinçaltı ve Değişen Anlam Dünyası – 1
Goodjob Human Insight & Brand Strategy olarak klinik psikologlarımız, bilinç altı uzmanlarımız [...]
Corona Virüsü’ne Karşı 3 Tip İnsan Davranışı
Corona’ya Karşı Üç Tip İnsan Davranışı İnsan ölümü ve yaşamı [...]
Marka Danışmanlığı Markanıza Ne Katar?
Marka danışmanlığı bir meslek haline geleli çok olmadı. Halen ne [...]
Güçlü Bir Görsel Marka Kimliği Nasıl Olmalı?
Öncelikle bu yazıyı yazmamdaki amaç; her gün bir yenisinin duyurusunun [...]