Verilen Hizmetler
İhtiyaç
IGA Lounge yönetimi, açık büfe servis alanındaki müşteri deneyimini iyileştirmek istiyordu. Özellikle kuyruklanmaları önlemek, bekleme sürelerini azaltmak, danışma süreçlerini en aza indirmek ve bunun yanında israfı azaltmayı amaçlıyordu. Bu amaçlar doğrultusunda Goodjob’dan araştırma ve bu araştırmaya bağlı olarak deneyim iyileştirme hizmetleri talep edildi.
Çözüm
IGA için gece de dahil olmak üzere farklı zaman periyotlarında lounge deneyimini gölge araştırma yöntemiyle, kişilere temas etmeden ancak onları yakından gözlemleyerek bir etnografik araştırma gerçekleştirdik. Öte yandan havalimanı deneyimine dair literatür taramaları yaptık. Havalimanında yer alıyor olmanın psikolojisini analiz ettik. Buna bağlı olarak da açık büfe alanlarının yerlerinden yeme içme ekipmanlarının konumuna kadar pek çok alanda deneyim geliştirme çalışmaları gerçekleştirdik.
Sonuç
Ürettiğimiz çözümler dahilinde IGA Lounge yönetimi uçuş bilgi ekranlarının yerini değiştirdi, açık büfelerdeki ürünlerin konumları yeniden belirlendi ve önceden bilgilendirme yöntemiyle kuyruklanmalar en aza indirildi.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Kültür Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil
Kültür, Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil! “Kültür” ve “Strateji” [...]
Başarılı Bir Marka Yaratma
Nasıl Güçlü Markalar Yaratırız: 7 Kritik Adım Pazarlama kendi başına [...]
Bir Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası
Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası Marka portföy [...]
Bilinçaltı Araştırma Da Nereden Çıktı?
İnsanların Bilinçaltında Ne İşimiz Var? Başlıktaki soruyu zaman zaman kendime [...]
Marka Danışmanı Şirket Büyümesine Nasıl Katkı Sağlar?
Marka danışmanı, şirketlerin büyümesinde çok [...]
9 Marka İsmi Türü
Marka isimleri, markanın bugününü ve geleceğini belirliyor. Her gün dünyada [...]