Verilen Hizmetler
Sorun
DOYUYO, gurme çıtır tavuk kategorisinde faaliyet gösteren, kategoriye yeni ve benzersiz bir anlayış getiren, Türkiye genelinde şubeleri bulunan bir yeme içme markasıdır. Markanın benzersiz deneyimi markanın pazarda kendi kimliği ile konum elde edebilmesini sağlamış ve marka hızlı bir büyüme sürecine girmiştir. Markanın güçlü bir reklam kampanyası öncesi tüm deneyim kurgusunun gözden geçirilmesine ve marka için rekabette benzersizlik sağlayacak, fark edilirliği yüksek bir marka kimliği tanımlanmasına ihtiyaç vardı.
Çözüm
DOYUYO markası için çok yönlü bir deneyim denetleme araştırması ve tüketici iç görü araştırması yürüttük. Ortaya çıkan veriler sonrası marka için marka kimliği stratejisi önerisi oluşturduk ve tüm temas anları için aktivasyon önerileri geliştirdik.
Çıkan marka stratejisi tüketici testine sokuldu son haline getirildi.
Markanın şubelerinin performans araştırması yapıldı; iyileştirmeler ve kampanya öncesi bir baz elde edildi.
Sonuç
DOYUYO yapılan çalışmalar sonrası tüm temas anlarıyla ilgili aksiyonlar aldı (Marka Deneyim Mimarisi).
Markanın yeni marka stratejisi sonrası reklam ajansı tarafından DOYUYO reklam filmi hazırlandı ve çok yönlü reklam kampanyası yayına başladı. Marka Dubai’de ilk şubesini açtı ve Türkiye geneli yeni şubeler açarak büyümeyi sürdürüyor.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Kültür Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil
Kültür, Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil! “Kültür” ve “Strateji” [...]
Başarılı Bir Marka Yaratma
Nasıl Güçlü Markalar Yaratırız: 7 Kritik Adım Pazarlama kendi başına [...]
Bir Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası
Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası Marka portföy [...]
Bilinçaltı Araştırma Da Nereden Çıktı?
İnsanların Bilinçaltında Ne İşimiz Var? Başlıktaki soruyu zaman zaman kendime [...]
Marka Danışmanı Şirket Büyümesine Nasıl Katkı Sağlar?
Marka danışmanı, şirketlerin büyümesinde çok [...]
9 Marka İsmi Türü
Marka isimleri, markanın bugününü ve geleceğini belirliyor. Her gün dünyada [...]