Verilen Hizmetler
Sorun
Bursa Ecza Kooperatifi, bünyesinde barındırdığı gıda takviyesi markası Dinamis markasını güçlendirmeye ihtiyaç duyuyordu. Hızla büyüyen sektörde rekabet iyiden iyiye armıştı. Dinamis, ürün kalitesini sürdürülebilir kılmak için fiyatlandırma gücünü artırmak ve marka genişlemesi sağlayarak büyümek durumundaydı.
Çözüm
Araştırma: Öncelikle bilinçaltı tüketici araştırması modelimiz Soulmate ile gıda takviyesi kullanımının bilinçaltı dünyasındaki anlamını ve önemini keşfettik. Gıda takviyesi ve beslenmeye dair acı noktalarını ortaya çıkardık. Sosyal dinlemeyle dijital ortamda ürünlere ve markalara dair konuşulanları analiz ettik. Eczanelerde yaptığımız etnografik araştırmalarla gerçek deneyimlerin yaşattığı duyguları gözlemledik.
Strateji: Tüm bunlar sonunda marka için kategoride ayrışma gücü sağlayacak, kurum kültürüne ve değerlerine uygun, insanların bilinçaltına hükmedecek bir marka stratejisi oluşturduk. Dinamis’i “Body IQ”yu onarıp geliştiren bir gıda takviyesi markası haline getirdik. “Bedenine ihtiyacı olanı ver, gerisini kendi halleder” cümlesi markanın felsefesini özetliyor.
İletişim: Dinamis için oluşturduğumuz MARKA EVİ’nin, tüm üçüncü parti tedarikçilerin ve iletişim kampanyasının brifi olmasını sağladık.
Strateji: Tüm bunlar sonunda marka için kategoride ayrışma gücü sağlayacak, kurum kültürüne ve değerlerine uygun, insanların bilinçaltına hükmedecek bir marka stratejisi oluşturduk. Dinamis’i “Body IQ”yu onarıp geliştiren bir gıda takviyesi markası haline getirdik. “Bedenine ihtiyacı olanı ver, gerisini kendi halleder” cümlesi markanın felsefesini özetliyor.
İletişim: Dinamis için oluşturduğumuz MARKA EVİ’nin, tüm üçüncü parti tedarikçilerin ve iletişim kampanyasının brifi olmasını sağladık.
Sonuç
Dinamis markası pazardaki istikrarlı büyümesini sürdürüyor.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Kültür Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil
Kültür, Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil! “Kültür” ve “Strateji” [...]
Başarılı Bir Marka Yaratma
Nasıl Güçlü Markalar Yaratırız: 7 Kritik Adım Pazarlama kendi başına [...]
Bir Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası
Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası Marka portföy [...]
Bilinçaltı Araştırma Da Nereden Çıktı?
İnsanların Bilinçaltında Ne İşimiz Var? Başlıktaki soruyu zaman zaman kendime [...]
Marka Danışmanı Şirket Büyümesine Nasıl Katkı Sağlar?
Marka danışmanı, şirketlerin büyümesinde çok [...]
9 Marka İsmi Türü
Marka isimleri, markanın bugününü ve geleceğini belirliyor. Her gün dünyada [...]