- All
- --BC Trigger™
- B2B Etnografi: Etnosfer B2B
- Bilinçaltı Araştırma
- Deneyim Tasarımı
- Etnografi: Etnosfer
- Etnografik Araştırma
- İçgörü ve Araştırma
- İletişim Stratejisi
- Kişi Marka Stratejisi
- Kültür Tasarımı
- Literatür Analizi
- Marka Danışmanlığı
- Marka Geliştirme
- Marka İsmi
- Marka Kimliği
- Marka Mimarisi
- Marka Stratejisi
- Marka Yaratma
- Marka Yönetimi
- Mirror
- Netnografi: Netnosfer
- Şirket İçi Etnografi: Selfosfer
- Soulmate
ARALCO Grup için 38. Enlem'de yer alan şehirlerin mutfaklarını temel alan bir restoran markası oluşturduk. Görsel kimlik, menü ve müşteri deneyimi bu çerçevede tasarlandı.
İnsanların kafe ve restoran beklentilerini anladığımız bilinçaltı araştırmamızla onlara "Tatil anılarını satmaya" karar verdik. "Ege'nin lezzet rüzgarı" dört yıllık danışmanlık sonrası 70'den fazla şubeye ulaştı.
Her şey "Evde balı kim alır?" sorumuzla başladı. Sonra hem rakibe karşı elimizi güçlendirecek hem de pazarda karşılık bulacak marka stratejisini oluşturduk. Reklam kampanyasına danışmanlık ettik ve birlikte başardık.
Bgood için yaptığımız projede, insanların kategoriye dair bilinçaltı ihtiyaçlarını analiz ettik ve hem marka unsurlarına hem de iletişimine bu çerçevede yön verdik.
Bisquitte markasını restoran sektöründeki diğer markalardan ayrıştırmayı ve özgün bir marka stratejisi oluşturmayı amaçladığımız proje, yeni marka konseptinin onayı ile tamamlandı.
Borusan, Alman araç ihale markası Manheim ile olan ortaklığını sonlandırdığında geriye önemli bir soru kaldı: Hangi markayla yolumuza devam etmeliyiz? Marka ve isimlendirme stratejisini oluşturduğumuz marka #vitesbüyüterek yoluna devam ediyor.
BOSCH için 6 şehirde 100'ün üzerinde marangozu ziyaret ederek hem müşterinin dünyasını hem de onların markaya dair algılarını test ettik. Sonuçta kanal stratejisi de dahil olmak üzere bir çok stratejik öneri geliştirdik.
Dinamis markasının benzersiz BODY IQ stratejisinin hikayesi önemli araştırmalara dayanıyor.