2023-07-04T06:42:26+03:00

ARALCO Grup için 38. Enlem'de yer alan şehirlerin mutfaklarını temel alan bir restoran markası oluşturduk. Görsel kimlik, menü ve müşteri deneyimi bu çerçevede tasarlandı.

2021-12-23T22:59:16+03:00

İnsanların kafe ve restoran beklentilerini anladığımız bilinçaltı araştırmamızla onlara "Tatil anılarını satmaya" karar verdik. "Ege'nin lezzet rüzgarı" dört yıllık danışmanlık sonrası 70'den fazla şubeye ulaştı.

2021-12-23T22:56:35+03:00

Her şey "Evde balı kim alır?" sorumuzla başladı. Sonra hem rakibe karşı elimizi güçlendirecek hem de pazarda karşılık bulacak marka stratejisini oluşturduk. Reklam kampanyasına danışmanlık ettik ve birlikte başardık.

2023-07-04T00:02:40+03:00

Bgood için yaptığımız projede, insanların kategoriye dair bilinçaltı ihtiyaçlarını analiz ettik ve hem marka unsurlarına hem de iletişimine bu çerçevede yön verdik.

2021-04-15T14:18:09+03:00

Bisquitte markasını restoran sektöründeki diğer markalardan ayrıştırmayı ve özgün bir marka stratejisi oluşturmayı amaçladığımız proje, yeni marka konseptinin onayı ile tamamlandı.

2021-12-23T22:57:34+03:00

Borusan, Alman araç ihale markası Manheim ile olan ortaklığını sonlandırdığında geriye önemli bir soru kaldı: Hangi markayla yolumuza devam etmeliyiz? Marka ve isimlendirme stratejisini oluşturduğumuz marka #vitesbüyüterek yoluna devam ediyor.

2022-03-20T17:31:55+03:00

BOSCH için 6 şehirde 100'ün üzerinde marangozu ziyaret ederek hem müşterinin dünyasını hem de onların markaya dair algılarını test ettik. Sonuçta kanal stratejisi de dahil olmak üzere bir çok stratejik öneri geliştirdik.

2023-07-04T06:30:21+03:00

Dinamis markasının benzersiz BODY IQ stratejisinin hikayesi önemli araştırmalara dayanıyor.