Sorun

TALYA Bitkisel Antalya’da 2003 yılından beri faaliyet gösteren bitkisel yağlar ve gıda takviyeleri üreticisi. Markanın geleneksel pazarda penetrasyonu yüksekti ancak ulusal zincirlerde ve büyük şehirlerdeki eczaneler tarafından daha fazla tercih edilmesine ihtiyaç vardı.

Çözüm

Goodjob, markanın faaliyet gösterdiği 7 ilde etnografik araştırma gerçekleştirdi. Şirket kültürü araştırması yaptı, rekabeti inceledi, dünyadaki benchmark incelemeleri yapıldı. Yapılan araştırmalar marka stratejistleri tarafından analiz edildi ve Talya için bir yaşam felsefesini sahiplenen benzersiz bir marka fikri geliştirildi.

Sonuç

Geliştirilen fikir, markanın tüm temas noktalarında hayata geçirildi. Marka mimarisi stratejisine ve portföy tratejisine karar verildi. Marka; bugün tüm ulusal zincirlerde yerini aldı. Amerika’ya kendi alanında ihracat yapan önemli markalardan birisi konumunda. Sırada dünya pazarlarında daha fazla başarılar elde etmek var.

İlgili Vakalar