Verilen Hizmetler
Sorun
KİP, erkek giyim kategorisinde uzun yıllardır faaliyet gösteren bir markadır. Marka için belirlenen strateji ve kimliğin mağaza deneyimine dönüşmesi ve daha derin duygusal bağlar kurabilmesi gerekiyordu. Tüketici iç görülerinin derinlemesine anlaşılması ve tüm fiziksel temas noktalarının analiz edilerek stratejiyle bütünleşmesi gerekiyordu.
Çözüm
Goodjob, markanın faaliyet gösterdiği 10 AVM’de etnografik araştırma gerçekleştirdi. Hedef kitle ile “Soulmate” araştırma yöntemi kullanılarak derinlemesine görüşmeler yapıldı. Kullanıcı deneyimi kapsamlı bir şekilde analiz edildi. Rekabet incelendi, dünyadaki benchmark çalışmaları yapıldı ve araştırma literatür bilgisi ile desteklendi. Yapılan araştırmalar uzman marka stratejistleri ve psikologlar tarafından analiz edilerek KİP için marka iletişimi ve deneyim anlarını içeren iç görüler ve öneriler geliştirildi.
Sonuç
Geliştirilen fikirlerin, markanın tüm temas noktalarında hayata geçirilme süreci başladı. Marka, yoğun iletişimini her sezon sürdürerek tüketicileriyle etkileşimini devam ettirmektedir.
Deneyim Tasarımı Vakaları
İlgili Yazılar
Kültür Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil
Kültür, Marka Stratejisi İle Çatışmak Zorunda Değil! “Kültür” ve “Strateji” [...]
Başarılı Bir Marka Yaratma
Nasıl Güçlü Markalar Yaratırız: 7 Kritik Adım Pazarlama kendi başına [...]
Bir Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası
Marka Portföy Stratejisi ve Yemeksepeti Banabi Vakası Marka portföy [...]
Bilinçaltı Araştırma Da Nereden Çıktı?
İnsanların Bilinçaltında Ne İşimiz Var? Başlıktaki soruyu zaman zaman kendime [...]
Marka Danışmanı Şirket Büyümesine Nasıl Katkı Sağlar?
Marka danışmanı, şirketlerin büyümesinde çok [...]
9 Marka İsmi Türü
Marka isimleri, markanın bugününü ve geleceğini belirliyor. Her gün dünyada [...]