Verilen Hizmetler
İhtiyaç
IGA Lounge yönetimi, açık büfe servis alanındaki müşteri deneyimini iyileştirmek istiyordu. Özellikle kuyruklanmaları önlemek, bekleme sürelerini azaltmak, danışma süreçlerini en aza indirmek ve bunun yanında israfı azaltmayı amaçlıyordu. Bu amaçlar doğrultusunda Goodjob’dan araştırma ve bu araştırmaya bağlı olarak deneyim iyileştirme hizmetleri talep edildi.
Çözüm
IGA için gece de dahil olmak üzere farklı zaman periyotlarında lounge deneyimini gölge araştırma yöntemiyle, kişilere temas etmeden ancak onları yakından gözlemleyerek bir etnografik araştırma gerçekleştirdik. Öte yandan havalimanı deneyimine dair literatür taramaları yaptık. Havalimanında yer alıyor olmanın psikolojisini analiz ettik. Buna bağlı olarak da açık büfe alanlarının yerlerinden yeme içme ekipmanlarının konumuna kadar pek çok alanda deneyim geliştirme çalışmaları gerçekleştirdik.
Sonuç
Ürettiğimiz çözümler dahilinde IGA Lounge yönetimi uçuş bilgi ekranlarının yerini değiştirdi, açık büfelerdeki ürünlerin konumları yeniden belirlendi ve önceden bilgilendirme yöntemiyle kuyruklanmalar en aza indirildi.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Kişiselleştirilmiş Akıllı Telefonlar
Merhabalar, Bir süredir Angry Birds oynuyorum. Ne kadar basit ama [...]
Marka Genişlemesi
Marka genişlemesi, bir marka belirli bir boyuta eriştiğinde çözülmesi gereken [...]
Kişi Marka Yaklaşımı 1
Marka kişiliği, markalar için önemli ve ayrıştırıcı bir marka unsurudur. [...]
Sosyal Sorumlu Afrikacılık
Sosyal sorumlu olmak bir moda haline geldi. Somali’ye yardım başlığı [...]
Marka Oyunu İçinde 2,5 Kuralı
*Yukarıdaki tablo çeşitli marka bilinirlik araştırmalarına ve gözlemlere dayanılarak [...]


