Verilen Hizmetler
İhtiyaç
IGA Lounge yönetimi, açık büfe servis alanındaki müşteri deneyimini iyileştirmek istiyordu. Özellikle kuyruklanmaları önlemek, bekleme sürelerini azaltmak, danışma süreçlerini en aza indirmek ve bunun yanında israfı azaltmayı amaçlıyordu. Bu amaçlar doğrultusunda Goodjob’dan araştırma ve bu araştırmaya bağlı olarak deneyim iyileştirme hizmetleri talep edildi.
Çözüm
IGA için gece de dahil olmak üzere farklı zaman periyotlarında lounge deneyimini gölge araştırma yöntemiyle, kişilere temas etmeden ancak onları yakından gözlemleyerek bir etnografik araştırma gerçekleştirdik. Öte yandan havalimanı deneyimine dair literatür taramaları yaptık. Havalimanında yer alıyor olmanın psikolojisini analiz ettik. Buna bağlı olarak da açık büfe alanlarının yerlerinden yeme içme ekipmanlarının konumuna kadar pek çok alanda deneyim geliştirme çalışmaları gerçekleştirdik.
Sonuç
Ürettiğimiz çözümler dahilinde IGA Lounge yönetimi uçuş bilgi ekranlarının yerini değiştirdi, açık büfelerdeki ürünlerin konumları yeniden belirlendi ve önceden bilgilendirme yöntemiyle kuyruklanmalar en aza indirildi.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Jenerik Marka İsimleri – 1
Jenerik marka olmak, eğer o gücü koruyabilecek niteliklere sahip olursanız [...]
İkonlar Yasakları Deler | Campaign Kasım 2014
ikonlar yasakları nasıl deler? bir renk, bir sembol ya da [...]
Doğru Marka İsmi Bulmak
Marka ismi “iyi” ya da “kötü” olarak değil “doğru” ya [...]
Marka Adı Nasıl Belirlenir?
Marka ismi belirlemek giderek daha da zorlaşan ve uzmanlığa daha [...]
Pegasus İçin “Ucuz” Risk
Selamlar, Bir yere gideceğim zaman, özellikle de yaz zamanı Pegasus [...]
Konumlandırmada ve İzafiyet | The Brand Age | 2013
Konumlandırma teorisi insana dair çok temel bilişsel yapılar üzerine inşa [...]


