Verilen Hizmetler
İhtiyaç
IGA Lounge yönetimi, açık büfe servis alanındaki müşteri deneyimini iyileştirmek istiyordu. Özellikle kuyruklanmaları önlemek, bekleme sürelerini azaltmak, danışma süreçlerini en aza indirmek ve bunun yanında israfı azaltmayı amaçlıyordu. Bu amaçlar doğrultusunda Goodjob’dan araştırma ve bu araştırmaya bağlı olarak deneyim iyileştirme hizmetleri talep edildi.
Çözüm
IGA için gece de dahil olmak üzere farklı zaman periyotlarında lounge deneyimini gölge araştırma yöntemiyle, kişilere temas etmeden ancak onları yakından gözlemleyerek bir etnografik araştırma gerçekleştirdik. Öte yandan havalimanı deneyimine dair literatür taramaları yaptık. Havalimanında yer alıyor olmanın psikolojisini analiz ettik. Buna bağlı olarak da açık büfe alanlarının yerlerinden yeme içme ekipmanlarının konumuna kadar pek çok alanda deneyim geliştirme çalışmaları gerçekleştirdik.
Sonuç
Ürettiğimiz çözümler dahilinde IGA Lounge yönetimi uçuş bilgi ekranlarının yerini değiştirdi, açık büfelerdeki ürünlerin konumları yeniden belirlendi ve önceden bilgilendirme yöntemiyle kuyruklanmalar en aza indirildi.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Fear Marketing Kullanım Kılavuzu
Artık şu "Fear Marketing" konusuna açıklık getirmek gerekiyor. Pek çok [...]
Marka Genişlemesinin Avantajları ve Dezavantajları
yı genişMarka Genişlemesine dair ilk makalemizde Marka Genişlemesi için nasıl [...]
Marka Genişlemesi İçin 8 Etkin Yöntem
Bir önceki yazımda marka genişlemesi stratejilerinin başarılı olması için [...]
Marka Genişlemesi: Neden Bazıları Başarılı Olurken Bazıları Olmuyor?
Yeni bir marka yaratmak ve bu markayla ayrışarak insanların zihninde [...]
Markalar İçin Yas Rehberi
Çok kötü günler yaşadık, yaşamaya devam ediyoruz ve bir süre [...]
Marka Danışmanlığı Şirketleri ve Sektörün Dönüşümü
“Bugün bir marka danışmanlığı şirketinden hem kahinlik yapması hem bilim [...]