Verilen Hizmetler
Sorun
Hasçelik, Faydasıçok Holding çatısı altında yer alan bir çelik üreticisidir. Şirketin farklı ihtiyaçlar için farklı markalar yaratmaya dair uyguladığı yöntem hem algısal hem de operasyonel pek çok sorunu beraberinde getiriyordu. Öte yandan markanın gelecek vizyonunu taşıyacak bir stratejiye ihtiyacı vardı.
Çözüm
Öncelikle marka ailesine dair etkili bir çözüm geliştirdik. Tek ve güçlü Hasçelik stratejisi ile geçmişte yaratılan tüm diğer markalar yönetim kararı ile ortadan kaldırıldı. Hasçelik’in ürünlerle, alt markalarla ve holding markasıyla ilişkisini belirledik. Hasçelik için “Çeliğin Değer Yolculuğu” olarak ifade ettiğimiz marka stratejisini oluşturduk. Markanın görsel kimliğini yeniledik.
Sonuç
Sonuçta güçlü bir Hasçelik markası ortaya çıktı. Marka için lansman süreçleri başladı, işveren markası ve kültüre dair çalışmalarla proje devam ediyor.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Jenerik Marka İsimleri – 1
Jenerik marka olmak, eğer o gücü koruyabilecek niteliklere sahip olursanız [...]
İkonlar Yasakları Deler | Campaign Kasım 2014
ikonlar yasakları nasıl deler? bir renk, bir sembol ya da [...]
Doğru Marka İsmi Bulmak
Marka ismi “iyi” ya da “kötü” olarak değil “doğru” ya [...]
Marka Adı Nasıl Belirlenir?
Marka ismi belirlemek giderek daha da zorlaşan ve uzmanlığa daha [...]
Pegasus İçin “Ucuz” Risk
Selamlar, Bir yere gideceğim zaman, özellikle de yaz zamanı Pegasus [...]
Konumlandırmada ve İzafiyet | The Brand Age | 2013
Konumlandırma teorisi insana dair çok temel bilişsel yapılar üzerine inşa [...]


