Verilen Hizmetler

Sorun
Florence Nightingale Hastaneleri, tıp alanında pek çok ilki gerçekleştirmiş bir tıp kurumudur. Son gelinen noktada hastane, önemli sağlık sorunları için tercih edilen bir yere erişmişti. Zaman içinde marka algısı ve imajı, marka gerçekliğinin gölgesinde kalmıştı. Turquality hazırlık sürecinde net bir marka stratejisine ihtiyaç vardı.
Çözüm
Öncelikle İstanbul genelinde marka algısı ve bilinirliğini ölçen bir araştırma gerçekleştirdik. Markanın mevcut algısını, temas noktalarındaki görüntüsünü ve deneyimini analiz ettik. Yapılan çalışmalar sonucunda Florence’ın kodlarına uygun bir marka stratejisi ürettik. Ürettiğimiz marka stratejisi, kültürle bütünleşik ve marka deneyimiyle hayat bulacak bir yapıda.
Sonuç
Sonuçta kabul edilen marka stratejisi markanın yeni dünyasında, temas noktalarında ve müşteri deneyiminde uygulanmaya başlandı.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Fear Marketing Kullanım Kılavuzu
Artık şu "Fear Marketing" konusuna açıklık getirmek gerekiyor. Pek çok [...]
Marka Genişlemesinin Avantajları ve Dezavantajları
yı genişMarka Genişlemesine dair ilk makalemizde Marka Genişlemesi için nasıl [...]
Marka Genişlemesi İçin 8 Etkin Yöntem
Bir önceki yazımda marka genişlemesi stratejilerinin başarılı olması için [...]
Marka Genişlemesi: Neden Bazıları Başarılı Olurken Bazıları Olmuyor?
Yeni bir marka yaratmak ve bu markayla ayrışarak insanların zihninde [...]
Markalar İçin Yas Rehberi
Çok kötü günler yaşadık, yaşamaya devam ediyoruz ve bir süre [...]
Marka Danışmanlığı Şirketleri ve Sektörün Dönüşümü
“Bugün bir marka danışmanlığı şirketinden hem kahinlik yapması hem bilim [...]