Verilen Hizmetler
Sorun
KİP, erkek giyim kategorisinde uzun yıllardır faaliyet gösteren bir markadır. Marka için belirlenen strateji ve kimliğin mağaza deneyimine dönüşmesi ve daha derin duygusal bağlar kurabilmesi gerekiyordu. Tüketici iç görülerinin derinlemesine anlaşılması ve tüm fiziksel temas noktalarının analiz edilerek stratejiyle bütünleşmesi gerekiyordu.
Çözüm
Goodjob, markanın faaliyet gösterdiği 10 AVM’de etnografik araştırma gerçekleştirdi. Hedef kitle ile “Soulmate” araştırma yöntemi kullanılarak derinlemesine görüşmeler yapıldı. Kullanıcı deneyimi kapsamlı bir şekilde analiz edildi. Rekabet incelendi, dünyadaki benchmark çalışmaları yapıldı ve araştırma literatür bilgisi ile desteklendi. Yapılan araştırmalar uzman marka stratejistleri ve psikologlar tarafından analiz edilerek KİP için marka iletişimi ve deneyim anlarını içeren iç görüler ve öneriler geliştirildi.
Sonuç
Geliştirilen fikirlerin, markanın tüm temas noktalarında hayata geçirilme süreci başladı. Marka, yoğun iletişimini her sezon sürdürerek tüketicileriyle etkileşimini devam ettirmektedir.
Deneyim Tasarımı Vakaları
İlgili Yazılar
Kişiselleştirilmiş Akıllı Telefonlar
Merhabalar, Bir süredir Angry Birds oynuyorum. Ne kadar basit ama [...]
Marka Genişlemesi
Marka genişlemesi, bir marka belirli bir boyuta eriştiğinde çözülmesi gereken [...]
Kişi Marka Yaklaşımı 1
Marka kişiliği, markalar için önemli ve ayrıştırıcı bir marka unsurudur. [...]
Sosyal Sorumlu Afrikacılık
Sosyal sorumlu olmak bir moda haline geldi. Somali’ye yardım başlığı [...]
Marka Oyunu İçinde 2,5 Kuralı
*Yukarıdaki tablo çeşitli marka bilinirlik araştırmalarına ve gözlemlere dayanılarak [...]

