Verilen Hizmetler
Sorun
KİP, erkek giyim kategorisinde uzun yıllardır faaliyet gösteren bir markadır. Marka için belirlenen strateji ve kimliğin mağaza deneyimine dönüşmesi ve daha derin duygusal bağlar kurabilmesi gerekiyordu. Tüketici iç görülerinin derinlemesine anlaşılması ve tüm fiziksel temas noktalarının analiz edilerek stratejiyle bütünleşmesi gerekiyordu.
Çözüm
Goodjob, markanın faaliyet gösterdiği 10 AVM’de etnografik araştırma gerçekleştirdi. Hedef kitle ile “Soulmate” araştırma yöntemi kullanılarak derinlemesine görüşmeler yapıldı. Kullanıcı deneyimi kapsamlı bir şekilde analiz edildi. Rekabet incelendi, dünyadaki benchmark çalışmaları yapıldı ve araştırma literatür bilgisi ile desteklendi. Yapılan araştırmalar uzman marka stratejistleri ve psikologlar tarafından analiz edilerek KİP için marka iletişimi ve deneyim anlarını içeren iç görüler ve öneriler geliştirildi.
Sonuç
Geliştirilen fikirlerin, markanın tüm temas noktalarında hayata geçirilme süreci başladı. Marka, yoğun iletişimini her sezon sürdürerek tüketicileriyle etkileşimini devam ettirmektedir.
Deneyim Tasarımı Vakaları
İlgili Yazılar
Jenerik Marka İsimleri – 1
Jenerik marka olmak, eğer o gücü koruyabilecek niteliklere sahip olursanız [...]
İkonlar Yasakları Deler | Campaign Kasım 2014
ikonlar yasakları nasıl deler? bir renk, bir sembol ya da [...]
Doğru Marka İsmi Bulmak
Marka ismi “iyi” ya da “kötü” olarak değil “doğru” ya [...]
Marka Adı Nasıl Belirlenir?
Marka ismi belirlemek giderek daha da zorlaşan ve uzmanlığa daha [...]
Pegasus İçin “Ucuz” Risk
Selamlar, Bir yere gideceğim zaman, özellikle de yaz zamanı Pegasus [...]
Konumlandırmada ve İzafiyet | The Brand Age | 2013
Konumlandırma teorisi insana dair çok temel bilişsel yapılar üzerine inşa [...]

