Sorun

Jumbo Künefe’nin kökleri Gaziantep’te atılmış ve marka ilk şubesini İzmit’te açmıştı. Markanın İzmit’teki başarısını ulusal çapta bir markaya dönüştürme niyeti vardı. Öncelikli olarak bu iş fikrinin doğrulanmasına ve markanın büyüme stratejisini destekleyecek bir marka stratejisine ihtiyaç vardı.

Çözüm

Goodjob Jumbo Künefe marka takımı, etnografik araştırma yöntemleri ile kategoriyi derinlemesine inceledi. Markanın büyümesini sağlayacak segment tespit edildi ve bu segmentin beklentileri derinlemesine incelendi. Marka için ayrıştırıcı bir strateji belirlendi. yeni strateji markanın görsel kimliğinden, mimari yapısına kadar uygulandı.

Sonuç

Çoklanabilir ve bir müşteri deneyimi sunan yeni kimlik; hedef segment için vazgeçilmez bir deneyim mekanına dönüştü. Her detayı en ince ayrıntısına kadar kurgulanan yeni stratejiyle marka kısa sürede 20 şubeye ulaştı. Yurdışından ve yurtiçinden bir çok yatırım teklifi aldı. Goodjob stratejinin hayata geçme sürecinde marka yönetim danışmanlığı hizmeti ile markanın pazarlama organizasyonu yapılandırdı ve pazarlama sürecine danışmanlık etti.

İlgili Vakalar