Sorun

Enbiosis Biyoteknoloji şirketi EN-DIET adını verdiği bir servisi markalaştırmak istiyordu. Ancak beslenmeye ve diyet yapmaya dair dünya zorlu bir dünyaydı. Bilimsel olmak dahi yetmiyordu. İnsanlara sunulan faydanın onların satın alma kararlarını kolaylaştıracak şekilde sunulması gerekiyordu.

Çözüm

Proje bilinçaltı araştırma süreciyle başladı. Soulmate™ araştırma modelimizle önce insanların beslenme ve diyete dair duygu ve bağlam dünyalarını analiz ettik. Ortaya çıkan “Diyet” algısndan ötürü markanın adını değiştirdik ve Enbiosis ile ilerleme kararı verdik. Servisi “Kişisel Beslenme Kılavuzu” olarak tanımladık. Marka stratejisini ve tüm iletişim stratejisi detaylarını çalıştık. Görsel kimliğini yeniledik.

Sonuç

Enbiosis net ve güçlü bir marka stratejisine sahip oldu. Kısa sürede Bayer’in “Girişim Hızlandırma Programından” destek aldı ve NN Startup Challenge’da 114 girişim arasında birinci oldu. Hızlı büyümesini sürdürüyor.

İlgili Vakalar