Verilen Hizmetler
Sorun
DOYUYO, gurme çıtır tavuk kategorisinde faaliyet gösteren, kategoriye yeni ve benzersiz bir anlayış getiren, Türkiye genelinde şubeleri bulunan bir yeme içme markasıdır. Markanın benzersiz deneyimi markanın pazarda kendi kimliği ile konum elde edebilmesini sağlamış ve marka hızlı bir büyüme sürecine girmiştir. Markanın güçlü bir reklam kampanyası öncesi tüm deneyim kurgusunun gözden geçirilmesine ve marka için rekabette benzersizlik sağlayacak, fark edilirliği yüksek bir marka kimliği tanımlanmasına ihtiyaç vardı.
Çözüm
DOYUYO markası için çok yönlü bir deneyim denetleme araştırması ve tüketici iç görü araştırması yürüttük. Ortaya çıkan veriler sonrası marka için marka kimliği stratejisi önerisi oluşturduk ve tüm temas anları için aktivasyon önerileri geliştirdik.
Çıkan marka stratejisi tüketici testine sokuldu son haline getirildi.
Markanın şubelerinin performans araştırması yapıldı; iyileştirmeler ve kampanya öncesi bir baz elde edildi.
Sonuç
DOYUYO yapılan çalışmalar sonrası tüm temas anlarıyla ilgili aksiyonlar aldı (Marka Deneyim Mimarisi).
Markanın yeni marka stratejisi sonrası reklam ajansı tarafından DOYUYO reklam filmi hazırlandı ve çok yönlü reklam kampanyası yayına başladı. Marka Dubai’de ilk şubesini açtı ve Türkiye geneli yeni şubeler açarak büyümeyi sürdürüyor.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Jenerik Marka İsimleri – 1
Jenerik marka olmak, eğer o gücü koruyabilecek niteliklere sahip olursanız [...]
İkonlar Yasakları Deler | Campaign Kasım 2014
ikonlar yasakları nasıl deler? bir renk, bir sembol ya da [...]
Doğru Marka İsmi Bulmak
Marka ismi “iyi” ya da “kötü” olarak değil “doğru” ya [...]
Marka Adı Nasıl Belirlenir?
Marka ismi belirlemek giderek daha da zorlaşan ve uzmanlığa daha [...]
Pegasus İçin “Ucuz” Risk
Selamlar, Bir yere gideceğim zaman, özellikle de yaz zamanı Pegasus [...]
Konumlandırmada ve İzafiyet | The Brand Age | 2013
Konumlandırma teorisi insana dair çok temel bilişsel yapılar üzerine inşa [...]


