DOF
DOF2022-12-02T13:21:18+03:00

Sorun

DOF, kendi geliştirdiği “amusement” alanındaki ürünlerini büyük oranda küresel müşterilerine sunarak pazarda önemli bir yer edinmişti. Ürünler çok gelişmiş ve özgün olsa da marka görünümü için aynı şeyi söylemek mümkün değildi. Markanın alt kategorilere dair genişleme stratejisinde de sorunlar vardı.

Çözüm

DOF için araştırma ve analiz sürecinin ardından ilk iş marka ailesine ilişkin çözümü geliştirdik. Alt marka sistemini bütünüyle ortadan kaldırarak “ürün markalarını” ön planda tutan bir yapı kurduk. Markanın dinamik yapısına uygun olarak tüm ürün geliştirme faaliyetlerini DOFuture adı altında topladık. “Engineering Emotions” mottosu ile hayat bulan stratejimiz ile markanın ana odağını duygu dönüşümü üzerine kurduk. “Chain of Emotions” fikrini geliştirdik ve bunu markanın iş yapış şekli olarak belirledik. Gelişen teknolojiyi ve yeni stratejiyi baz alarak görsel kimliğinin değişmesi gerektiğine karar verdik ve kimliğini yeniledik. Tüm bu çalışmalar 1 yılı aşkın bir sürede gerçekleşti.

Sonuç

Sonuçta DOF, bir makine üreticisinden duygu dönüştürücüsüne evrildi. “2022 IAAPA En İyi Yeni Ürün” ödülünü alarak tüm dikkatleri üzerine çekti. Yeni stratejisi ve kimliğini harika bir ödülle taçlandırdı.

Marka Danışmanlığı Vakaları

Go to Top