2021-04-15T14:08:29+03:00

Türkiye'nin en ikonik tabancalarından olan Yavuz16'nın üreticisi olan Girsan, artan ihracat talebini karşılamak ve artan satış kanallarını yönetmekte daha odaklı davranabilmek için bir pazarlama probleminin tam ortasındaydı.

2021-12-23T23:05:17+03:00

Türkiye genelinde kişisel bakım ve güzellik anlayışını araştırdığımız projede, çok özel bir bilinçaltı araştırma yöntemi kullandık. Kendine iyi bakmak ne demek ve bu kişiye ne sağlıyor keşfettik.

2022-09-01T16:55:34+03:00

Binlerce çalışana sahip Halkbank için, hem sektörün dönüşen yapısına ayak uydurmayı sağlayacak hem de değişen çalışan ihtiyaçlarını karşılayacak bir işveren markası stratejisi oluşturduk.

2023-01-26T15:38:22+03:00

Türkiye'de ilk 500 sanayi kuruluşu arasında yer alan Hasçelik için, marka birleşmesi sürecine danışmanlık ettik. Görsel kimlik dönüşümünü gerçekleştirdik ve kültür tasarımı hizmeti vererek, kültür-marka stratejisi uyumunu sağladık.

2023-07-04T00:01:04+03:00

IGA Lounge'ın zorlu bir etnografik araştırma ile başlayan hikayesi deneyim tasarımı ile sonuçlandı.

2021-12-23T22:57:10+03:00

Henüz tek bir şubesi olan Jumbo Künefe için hem özgün ve güçlü bir marka stratejisi oluşturduk, hem de bunu uygulamalarla perçinledik. Hedonizmin bu modern hali ile onlarca şubeye ulaştık.

2024-10-15T10:02:55+03:00

KİP için yaptığımız Deneyim Tasarımı projesinde, etnografik araştırma ve bilinçaltı tüketici araştırmasını deneyimle bütünleştirdik.

2023-07-04T06:44:16+03:00

Konya'da Selçuklu mutfağını merkeze alan, bölgenin ihtiyaçlarına uygun bir ağırlama mekanı yarattık. Markanın adı, Anadolu'nun bereketli kırkikindi yağmurlarından geliyor.

2022-04-04T13:22:57+03:00

MEBAK'ın, uzun yıllardır inşa ettiği kurumsal değerleri özgün bir marka stratejisine dönüştürdük. "WE SHAPE YOUR IDEAS" mottosu stratejimizi özetliyor... Sonuçta markanın görsel kimliğini de bu çerçevede yeniledik.