- All
- --BC Trigger™
- B2B Etnografi: Etnosfer B2B
- Bilinçaltı Araştırma
- Deneyim Tasarımı
- Etnografi: Etnosfer
- Etnografik Araştırma
- İçgörü ve Araştırma
- İletişim Stratejisi
- Kişi Marka Stratejisi
- Kültür Tasarımı
- Literatür Analizi
- Marka Danışmanlığı
- Marka Geliştirme
- Marka İsmi
- Marka Kimliği
- Marka Mimarisi
- Marka Stratejisi
- Marka Yaratma
- Marka Yönetimi
- Mirror
- Netnografi: Netnosfer
- Şirket İçi Etnografi: Selfosfer
- Soulmate
Türkiye'nin en ikonik tabancalarından olan Yavuz16'nın üreticisi olan Girsan, artan ihracat talebini karşılamak ve artan satış kanallarını yönetmekte daha odaklı davranabilmek için bir pazarlama probleminin tam ortasındaydı.
Türkiye genelinde kişisel bakım ve güzellik anlayışını araştırdığımız projede, çok özel bir bilinçaltı araştırma yöntemi kullandık. Kendine iyi bakmak ne demek ve bu kişiye ne sağlıyor keşfettik.
Binlerce çalışana sahip Halkbank için, hem sektörün dönüşen yapısına ayak uydurmayı sağlayacak hem de değişen çalışan ihtiyaçlarını karşılayacak bir işveren markası stratejisi oluşturduk.
Türkiye'de ilk 500 sanayi kuruluşu arasında yer alan Hasçelik için, marka birleşmesi sürecine danışmanlık ettik. Görsel kimlik dönüşümünü gerçekleştirdik ve kültür tasarımı hizmeti vererek, kültür-marka stratejisi uyumunu sağladık.
IGA Lounge'ın zorlu bir etnografik araştırma ile başlayan hikayesi deneyim tasarımı ile sonuçlandı.
Henüz tek bir şubesi olan Jumbo Künefe için hem özgün ve güçlü bir marka stratejisi oluşturduk, hem de bunu uygulamalarla perçinledik. Hedonizmin bu modern hali ile onlarca şubeye ulaştık.
KİP için yaptığımız Deneyim Tasarımı projesinde, etnografik araştırma ve bilinçaltı tüketici araştırmasını deneyimle bütünleştirdik.
Konya'da Selçuklu mutfağını merkeze alan, bölgenin ihtiyaçlarına uygun bir ağırlama mekanı yarattık. Markanın adı, Anadolu'nun bereketli kırkikindi yağmurlarından geliyor.
MEBAK'ın, uzun yıllardır inşa ettiği kurumsal değerleri özgün bir marka stratejisine dönüştürdük. "WE SHAPE YOUR IDEAS" mottosu stratejimizi özetliyor... Sonuçta markanın görsel kimliğini de bu çerçevede yeniledik.