- All
- --BC Trigger™
- B2B Etnografi: Etnosfer B2B
- Bilinçaltı Araştırma
- Deneyim Tasarımı
- Etnografi: Etnosfer
- Etnografik Araştırma
- İçgörü ve Araştırma
- İletişim Stratejisi
- Kişi Marka Stratejisi
- Kültür Tasarımı
- Literatür Analizi
- Marka Danışmanlığı
- Marka Geliştirme
- Marka İsmi
- Marka Kimliği
- Marka Mimarisi
- Marka Stratejisi
- Marka Yaratma
- Marka Yönetimi
- Mirror
- Netnografi: Netnosfer
- Şirket İçi Etnografi: Selfosfer
- Soulmate
Üstün katma değerli ürünler üreten DOF'un dönüşüm hikayesi hem markanın stratejisine hem de endüstrinin gerekliliklerine dayandırıldı.
Doyuyo'nun keyif dolu marka hikayesi etnografik araştırma ile başlayıp marka stratejisi danışmanlığı ve deneyim tasarımı ile sonuçlandı.
Turkven tarafından satın alınan Pukta ve Clonera markalarını tek çatı altında, tek ve güçlü bir strateji ışığında birleştirdik.
Empera'nın bir halı markasından “fast fashion” odaklı moda markasına dönüşüm hikayesi.
Beslenmeye dair yürüttüğümüz bilinçaltı araştırmamız "Diyet" kelimesinin hiç de iyi bir tercih olmadığını ortaya koyunca ilk iş markanın adını Enbiosis olarak değiştirdik. Markayı yeniden yarattık.
Endoks, enerji dağıtım alanında Türkiye'nin en önemli markasıydı. Ancak pazarda Endoks, Inavitas ve T4E olarak üç markayla faaliyet gösteriyordu. Marka ailesini yeniden tasarladık ve marka stratejisini oluşturduk.
Familia için yaptığımız projede, insanların kategoriye dair bilinçaltı ihtiyaçlarını analiz ettik ve hem marka unsurlarına hem de iletişimine bu çerçevede yön verdik.
Florence Nightingale için yaptığımız projede tüketici içgörüsünden yola çıkarak, markanın kültürüne ve değerlerine uygun, güncel ihtiyaçlarını karşılayan bir marka stratejisi yarattık