2022-12-02T13:21:18+03:00

Üstün katma değerli ürünler üreten DOF'un dönüşüm hikayesi hem markanın stratejisine hem de endüstrinin gerekliliklerine dayandırıldı.

2023-07-04T00:03:10+03:00

Doyuyo'nun keyif dolu marka hikayesi etnografik araştırma ile başlayıp marka stratejisi danışmanlığı ve deneyim tasarımı ile sonuçlandı.

2022-11-06T16:28:04+03:00

Turkven tarafından satın alınan Pukta ve Clonera markalarını tek çatı altında, tek ve güçlü bir strateji ışığında birleştirdik.

2023-01-24T10:33:39+03:00

Empera'nın bir halı markasından “fast fashion” odaklı moda markasına dönüşüm hikayesi.

2021-12-23T22:52:09+03:00

Beslenmeye dair yürüttüğümüz bilinçaltı araştırmamız "Diyet" kelimesinin hiç de iyi bir tercih olmadığını ortaya koyunca ilk iş markanın adını Enbiosis olarak değiştirdik. Markayı yeniden yarattık.

2021-12-23T23:02:12+03:00

Endoks, enerji dağıtım alanında Türkiye'nin en önemli markasıydı. Ancak pazarda Endoks, Inavitas ve T4E olarak üç markayla faaliyet gösteriyordu. Marka ailesini yeniden tasarladık ve marka stratejisini oluşturduk.

2022-12-04T16:41:53+03:00

Familia için yaptığımız projede, insanların kategoriye dair bilinçaltı ihtiyaçlarını analiz ettik ve hem marka unsurlarına hem de iletişimine bu çerçevede yön verdik.

2024-10-14T17:30:38+03:00

Florence Nightingale için yaptığımız projede tüketici içgörüsünden yola çıkarak, markanın kültürüne ve değerlerine uygun, güncel ihtiyaçlarını karşılayan bir marka stratejisi yarattık