Verilen Hizmetler
Sorun
KİP, erkek giyim kategorisinde uzun yıllardır faaliyet gösteren bir markadır. Marka için belirlenen strateji ve kimliğin mağaza deneyimine dönüşmesi ve daha derin duygusal bağlar kurabilmesi gerekiyordu. Tüketici iç görülerinin derinlemesine anlaşılması ve tüm fiziksel temas noktalarının analiz edilerek stratejiyle bütünleşmesi gerekiyordu.
Çözüm
Goodjob, markanın faaliyet gösterdiği 10 AVM’de etnografik araştırma gerçekleştirdi. Hedef kitle ile “Soulmate” araştırma yöntemi kullanılarak derinlemesine görüşmeler yapıldı. Kullanıcı deneyimi kapsamlı bir şekilde analiz edildi. Rekabet incelendi, dünyadaki benchmark çalışmaları yapıldı ve araştırma literatür bilgisi ile desteklendi. Yapılan araştırmalar uzman marka stratejistleri ve psikologlar tarafından analiz edilerek KİP için marka iletişimi ve deneyim anlarını içeren iç görüler ve öneriler geliştirildi.
Sonuç
Geliştirilen fikirlerin, markanın tüm temas noktalarında hayata geçirilme süreci başladı. Marka, yoğun iletişimini her sezon sürdürerek tüketicileriyle etkileşimini devam ettirmektedir.
Deneyim Tasarımı Vakaları
İlgili Yazılar
Fear Marketing Kullanım Kılavuzu
Artık şu "Fear Marketing" konusuna açıklık getirmek gerekiyor. Pek çok [...]
Marka Genişlemesinin Avantajları ve Dezavantajları
yı genişMarka Genişlemesine dair ilk makalemizde Marka Genişlemesi için nasıl [...]
Marka Genişlemesi İçin 8 Etkin Yöntem
Bir önceki yazımda marka genişlemesi stratejilerinin başarılı olması için [...]
Marka Genişlemesi: Neden Bazıları Başarılı Olurken Bazıları Olmuyor?
Yeni bir marka yaratmak ve bu markayla ayrışarak insanların zihninde [...]
Markalar İçin Yas Rehberi
Çok kötü günler yaşadık, yaşamaya devam ediyoruz ve bir süre [...]
Marka Danışmanlığı Şirketleri ve Sektörün Dönüşümü
“Bugün bir marka danışmanlığı şirketinden hem kahinlik yapması hem bilim [...]