Sorun

Türkiye saç ekiminde Dünya’nın en büyük ve en önemli oyuncusu halinde. Rekabet çok fazla ve kirlenmiş bir pazar. Bir çok sahte bilim argümanları pazarda yer etmiş durumda. Buna karşılık saç kaybı özellikle erkeklerde çok yaygın ve çok büyük bir sorun. Bu sorunun üstesinden gelmek için insanların en başta markaya güvenmeleri gerekiyor. Smile Hair Clinic’in bu noktadaki samimi duruşunun güçlenmesi ve marka imajının risk minimizasyonunu sağlayacak şekilde güncellenmesi gerekiyordu.

Çözüm

Proje küresel bir sosyal dinleme işiyle başladı. Hedef kitlemiz olan Avrupa ve ABD ülkelerdeki vatandaşların ihtiyaç ve beklentilerini analiz ettik. Saç dökülmesinin yarattığı tramvayı ve bu süreçle ilgili insanların duygu dünyalarını analiz ettik. Smile için yeni bir marka stratejisi ve değer önermesi oluşturduk: Transforming you into a True Gentleman. Goodjob ayrıca Smile için deneyim tasarımı da gerçekleştirdi.

Sonuç

Sonuçta Smile, tam da müşterilerinin beklentilerini karşılayacak şekilde yenilikçi ve güçlü bir marka dünyasına doğru evrildi. Fiyatlandırma gücü ve pazar payında önemli ölçüde artış gerçekleşti.