Sorun

Papia, pazardaki hakim marka konumunu kendine has marka kişiliği ve tarzıyla elde etmişti. Markanın ilk günününden itibaren hakim olan bu kadın imgesi ve dünyası, kadının toplumsal yaşamdaki rolünün ve “ideal kadın” algısının evrilmesiyle birlikte başka bir boyut kazanmıştı. Papia, buna ve kategori gerçekliğine adapte olmak için iletişim tonunda değişiklikler yapmak istiyordu.

Çözüm

Papia için markanın hedef kitlesi nezdinde hem marka algılarını hem de ideal kadın imgesini tekrar masaya yatırdık. Yaptığımız bilinçaltı araştırmalarla tuvalet kağıdının insanların hayatındaki yerini ve Papia’nın rakip markalardan ayrışma gücünü analiz ettik. Bunun yanı sıra markaya ait mevcut unsurları (ambalaj ve iletişim) test ederek idealize edilen stratejiye ne kadar uygun olduğunu analiz ettik.

Sonuç

Sonuçta Papia iletişim tonu ve tarzını yepyeni bir boyuta taşıdı. Yeni Papia kadını, geçmişte olduğu gibi bugün de liderliğini koruyor.

Bilinçaltı Araştırma Vakaları