Verilen Hizmetler

Sorun
Molped, hijyenik ped kategorisinde önemli bir konuma sahipti. Marka çok önemli bir güce sahipti ve bu gücü korumak için marka stratejisini güncel ihtiyaçlar ve beklentilere göre, tüketici içgörüleri alanında daha da derinleşerek güncellemesi gerekiyordu.
Çözüm
Markanın hedef kitle gruplarıyla Soulmate araştırma modelini temel alan derinlemesine bilinçaltı araştırmalar gerçekleştirildi. Regle dair insanların hissettikleri, bu gerçekliğin ve ritüelin hayatlarındaki yeri ve önemi analiz edildi. Psikolojik ve kültürel gerçeklikler derinlemesine irdelendi. Ortaya çıkan sonuçlar bir iletişim brifine dönüştürüldü.
Sonuç
Her kız biricik, her regl farklıdır.
Molped, iletişim stratejisini yeniledi ve kadınlara yönelik adet dönemlerinde ortaya konan performans baskısının karşısında durdu. Her kadının kendine has bir dönem geçirdiği ve bu dönemde kendine has sınırlar koymak, istediğini yapıp yapmamanın en doğal hakları olduğunu açık açık ifade eden bir iletişim kampanyası ortaya çıktı. Hiç bir kadın beyaz tayt giyip smaç basmak zorunda değil.