Verilen Hizmetler
Sorun
KİP, erkek giyim kategorisinde uzun yıllardır faaliyet gösteren bir markadır. Marka için belirlenen strateji ve kimliğin mağaza deneyimine dönüşmesi ve daha derin duygusal bağlar kurabilmesi gerekiyordu. Tüketici iç görülerinin derinlemesine anlaşılması ve tüm fiziksel temas noktalarının analiz edilerek stratejiyle bütünleşmesi gerekiyordu.
Çözüm
Goodjob, markanın faaliyet gösterdiği 10 AVM’de etnografik araştırma gerçekleştirdi. Hedef kitle ile “Soulmate” araştırma yöntemi kullanılarak derinlemesine görüşmeler yapıldı. Kullanıcı deneyimi kapsamlı bir şekilde analiz edildi. Rekabet incelendi, dünyadaki benchmark çalışmaları yapıldı ve araştırma literatür bilgisi ile desteklendi. Yapılan araştırmalar uzman marka stratejistleri ve psikologlar tarafından analiz edilerek KİP için marka iletişimi ve deneyim anlarını içeren iç görüler ve öneriler geliştirildi.
Sonuç
Geliştirilen fikirlerin, markanın tüm temas noktalarında hayata geçirilme süreci başladı. Marka, yoğun iletişimini her sezon sürdürerek tüketicileriyle etkileşimini devam ettirmektedir.
Deneyim Tasarımı Vakaları
İlgili Yazılar
Korku Pazarlaması
Korku pazarlaması çok temel bir noktaya dayanır; insanların korkuları vardır. [...]
Alışverişte Kadın ve Erkek
Alışverişte kadın davranışları erkeklerden nasıl farklılaşır? Bunun “alışveriş hobisi” dışında [...]
Moda ve Marka
Moda ve marka arasındaki ilişki aynı zamanda bir mücadele de… Moda ve [...]
THY Krizleri Pegasus’a Yarar
THY krizleri iyi yöneten bir marka. Türkiye ülke markasını da [...]
Popülaritenin Yeni Kurbanı Apikoğlu mu?
Eski bir Apikoğlu reklamı Merhabalar, Her şey [...]
Lider Marka Stratejisi
Goldfish Leading School --- Image by © [...]

