Verilen Hizmetler
Sorun
KİP, erkek giyim kategorisinde uzun yıllardır faaliyet gösteren bir markadır. Marka için belirlenen strateji ve kimliğin mağaza deneyimine dönüşmesi ve daha derin duygusal bağlar kurabilmesi gerekiyordu. Tüketici iç görülerinin derinlemesine anlaşılması ve tüm fiziksel temas noktalarının analiz edilerek stratejiyle bütünleşmesi gerekiyordu.
Çözüm
Goodjob, markanın faaliyet gösterdiği 10 AVM’de etnografik araştırma gerçekleştirdi. Hedef kitle ile “Soulmate” araştırma yöntemi kullanılarak derinlemesine görüşmeler yapıldı. Kullanıcı deneyimi kapsamlı bir şekilde analiz edildi. Rekabet incelendi, dünyadaki benchmark çalışmaları yapıldı ve araştırma literatür bilgisi ile desteklendi. Yapılan araştırmalar uzman marka stratejistleri ve psikologlar tarafından analiz edilerek KİP için marka iletişimi ve deneyim anlarını içeren iç görüler ve öneriler geliştirildi.
Sonuç
Geliştirilen fikirlerin, markanın tüm temas noktalarında hayata geçirilme süreci başladı. Marka, yoğun iletişimini her sezon sürdürerek tüketicileriyle etkileşimini devam ettirmektedir.
Deneyim Tasarımı Vakaları
İlgili Yazılar
Marka İsimlendirme Süreci
Marka isimlendirme süreci sırasında izlenmesi gereken ideal adımlar şu şekilde olmalıdır. Marka [...]
Marka Kokusu
Marka kokusu, tıpkı bir logo gibi profesyonel olarak tasarlanması gereken [...]
Marka adı ve uzunluk
Marka adı ve uzunluk Marka isimlendirmeye ilişkin yazılan pek çok [...]
Böyle Marka İsmi Bulma!
Marka ismi bulma meselesi çok mühim. Doğru ele almak gerekiyor. [...]
Reklam – Bağlam ve Gösterge
TDK “bağlam” kelimesinin anlamını şu şekilde açıklamış: Herhangi bir olguda olaylar, [...]
Ritüel Yaratmayan Çuvallar
Nedenini bilmeden yapıp durduğumuz şeyler var hayatımızda. Hatta hayatımız bunlarla [...]