Verilen Hizmetler
Sorun
DOYUYO, gurme çıtır tavuk kategorisinde faaliyet gösteren, kategoriye yeni ve benzersiz bir anlayış getiren, Türkiye genelinde şubeleri bulunan bir yeme içme markasıdır. Markanın benzersiz deneyimi markanın pazarda kendi kimliği ile konum elde edebilmesini sağlamış ve marka hızlı bir büyüme sürecine girmiştir. Markanın güçlü bir reklam kampanyası öncesi tüm deneyim kurgusunun gözden geçirilmesine ve marka için rekabette benzersizlik sağlayacak, fark edilirliği yüksek bir marka kimliği tanımlanmasına ihtiyaç vardı.
Çözüm
DOYUYO markası için çok yönlü bir deneyim denetleme araştırması ve tüketici iç görü araştırması yürüttük. Ortaya çıkan veriler sonrası marka için marka kimliği stratejisi önerisi oluşturduk ve tüm temas anları için aktivasyon önerileri geliştirdik.
Çıkan marka stratejisi tüketici testine sokuldu son haline getirildi.
Markanın şubelerinin performans araştırması yapıldı; iyileştirmeler ve kampanya öncesi bir baz elde edildi.
Sonuç
DOYUYO yapılan çalışmalar sonrası tüm temas anlarıyla ilgili aksiyonlar aldı (Marka Deneyim Mimarisi).
Markanın yeni marka stratejisi sonrası reklam ajansı tarafından DOYUYO reklam filmi hazırlandı ve çok yönlü reklam kampanyası yayına başladı. Marka Dubai’de ilk şubesini açtı ve Türkiye geneli yeni şubeler açarak büyümeyi sürdürüyor.
Marka Danışmanlığı Vakaları
İlgili Yazılar
Korku Pazarlaması
Korku pazarlaması çok temel bir noktaya dayanır; insanların korkuları vardır. [...]
Alışverişte Kadın ve Erkek
Alışverişte kadın davranışları erkeklerden nasıl farklılaşır? Bunun “alışveriş hobisi” dışında [...]
Moda ve Marka
Moda ve marka arasındaki ilişki aynı zamanda bir mücadele de… Moda ve [...]
THY Krizleri Pegasus’a Yarar
THY krizleri iyi yöneten bir marka. Türkiye ülke markasını da [...]
Popülaritenin Yeni Kurbanı Apikoğlu mu?
Eski bir Apikoğlu reklamı Merhabalar, Her şey [...]
Lider Marka Stratejisi
Goldfish Leading School --- Image by © [...]


