- All
- --BC Trigger™
- B2B Etnografi: Etnosfer B2B
- Bilinçaltı Araştırma
- Deneyim Tasarımı
- Etnografi: Etnosfer
- Etnografik Araştırma
- İçgörü ve Araştırma
- İletişim Stratejisi
- Kişi Marka Stratejisi
- Kültür Tasarımı
- Literatür Analizi
- Marka Danışmanlığı
- Marka Geliştirme
- Marka İsmi
- Marka Kimliği
- Marka Mimarisi
- Marka Stratejisi
- Marka Yaratma
- Marka Yönetimi
- Mirror
- Netnografi: Netnosfer
- Şirket İçi Etnografi: Selfosfer
- Soulmate
Molfix için yaptığımız bilinçaltı araştırma, hem sektöre dair hem de markalar dair çarpıcı sonuçlar ortaya koydu. Sonuçta "Yok gibi gibi" stratejisi ve iletişim kampanyası ortaya çıktı.
Molped için yaptığımız projede, kadınların regl gerçekliğini ortaya çıkardık. Sonuçta şahane bir kampanya ortaya çıktı.
Mondial, Türkiye'nin en çok satan motosiklet markasıydı ancak marka bağlılığı düşüktü. Analizlerimiz sonucu "Bırak Hayat Aksın" mottosunu benimseyen marka güçlü alt markalarla ilerlemeye devam ediyor.
Neva, ulusal markaların yoğun bir rekabette olduğu mutfak ve sofra ürünleri alanındaki genç oyunculardan biri. Biz Neva'nın marka stratejisini oluşturmak için önce genç kızların evlilikten beklentilerini analiz ettik.
"Anne babalar çocuklarını mükemmel sanıyor" ön yargısını yıkan araştırmamız sonrası, Okyanus Kolejleri'ne "Yeteneği Başarıya Dönüştürür" mottosuyla bir marka stratejisi oluşturduk ve yeni reklam filmine danışmanlık ettik.
Apple Search Engine Optimisation alanında faaliyet gösteren, Londra merkezli bir ajans içim marka stratejisi, isim ve görsel kimlik tasarımı gerçekleştirdik.
Artizan kültürü yaşatan bir kahvaltı mekanı ve şarküteri ürünleri markası yarattık. Gelenek yaşarsa, lezzet yaşar.
Papia için değişen güçlü kadın imgesini araştırıp anladık ve markanın yeni dönemdeki marka ve iletişim stratejisine bu çerçevede yön verdik.