2021-12-23T23:00:13+03:00

Molfix için yaptığımız bilinçaltı araştırma, hem sektöre dair hem de markalar dair çarpıcı sonuçlar ortaya koydu. Sonuçta "Yok gibi gibi" stratejisi ve iletişim kampanyası ortaya çıktı.

2024-10-14T18:14:15+03:00

Molped için yaptığımız projede, kadınların regl gerçekliğini ortaya çıkardık. Sonuçta şahane bir kampanya ortaya çıktı.

2021-12-23T22:59:44+03:00

Mondial, Türkiye'nin en çok satan motosiklet markasıydı ancak marka bağlılığı düşüktü. Analizlerimiz sonucu "Bırak Hayat Aksın" mottosunu benimseyen marka güçlü alt markalarla ilerlemeye devam ediyor.

2021-12-23T22:52:34+03:00

Neva, ulusal markaların yoğun bir rekabette olduğu mutfak ve sofra ürünleri alanındaki genç oyunculardan biri. Biz Neva'nın marka stratejisini oluşturmak için önce genç kızların evlilikten beklentilerini analiz ettik.

2021-04-15T14:28:25+03:00

"Anne babalar çocuklarını mükemmel sanıyor" ön yargısını yıkan araştırmamız sonrası, Okyanus Kolejleri'ne "Yeteneği Başarıya Dönüştürür" mottosuyla bir marka stratejisi oluşturduk ve yeni reklam filmine danışmanlık ettik.

2023-07-04T06:45:57+03:00

Apple Search Engine Optimisation alanında faaliyet gösteren, Londra merkezli bir ajans içim marka stratejisi, isim ve görsel kimlik tasarımı gerçekleştirdik.

2023-07-04T06:47:21+03:00

Artizan kültürü yaşatan bir kahvaltı mekanı ve şarküteri ürünleri markası yarattık. Gelenek yaşarsa, lezzet yaşar.

2022-10-27T12:30:53+03:00

Papia için değişen güçlü kadın imgesini araştırıp anladık ve markanın yeni dönemdeki marka ve iletişim stratejisine bu çerçevede yön verdik.