Literatür analizi, konuya dair bir çok bilimsel araştırma ve analizin incelenmesi ile gerçekleştirilir. Biz pazarlamanın bir çok bilimi içinde barındırdığına inanırız. Bu nedenle örneğin bir gıda markası için çalışırken yeme pişmanlığını, bir kozmetik markası ile çalışırken beğenilme beklentisini, bir bebek bezi markasıyla çalışırken annelerin yetersizlik hissini inceler. Bu zahmetli işi büyük bir zevkle yapar. Asıl farkı yaptığımız şeyse bu teorik veriyi son derece pratik bir sonuca katkı sağlayacak şekilde kullanma becerimizdir.
Bu çalışmada:
Konuya dair yayınlanmış makaleler incelenir.
Ürün ya da hizmete dair teknik detaylar öğrenilir ve katma değerli süreçler analiz edilir.
Ülkedeki ve dünyadaki başarılı örnekler incelenir.
Başka sektörlerden benchmarklar incelenir.

Literatür Analizi Vakaları