Mirror™ araştırma modeli ilkel ve duygusal beyne erişmek için onun dilinden konuşur. Bilinçaltına erişmek için ilkel ve duygusal beyne ulaşan eylem ve görsel dünyayı kullanır.
Mirror™ araştırma modeli özellikle anlık satın alma verilen kategorilerde çok etkin sonuçlar ortaya çıkarır.

Yöntem

Mirror™ 2 şeyi temel alır:

Psikodrama

Psikodrama

Kişilerin duygu ve düşünceleri direkt olarak sorulmaz. Bunlar bir eyleme dönüştürülür.

Sanat Terapisi

Sanat Terapisi

Sanat bir araç olarak kullanılır. Resim, fotoğraf, kolaj, mimari gibi bir çok sanatsal eylem kişinin iç dünyasına yolculuk yapmak için etkin bir rol oynar.
Tüm süreç psikodrama eğitimi almış uzman psikologlar tarafından yürütülür. Hem bireysel hem de grup olarak yapılabilir.

Çıktılar

  • Acı noktaları ve markanın bu acıdan kurtarma araçları
  • Haz noktaları ve bunun marka değer önerisine dönüşmesi
  • Konuya/markaya/ürüne dair kolektif (toplumsal) değer ve yargılar
  • Konunun/markanın/ürünün kişilerde yarattığı duygular
  • İnsanların kategoriye atfettiği gerçek değer ve fonksiyon
  • İnsanların markaya dair algıları ve bilinçaltında yatan nedenleri

Mirror™ Vakaları