Yöntem 3 Şeye Odaklanır:
Dikkat
Dikkat
Her başarılı reklam öncelikle eski beyni ele geçirir, ardından da rasyonel beyni inandırır.Bağlam
Bağlam
Reklamda bağlama yer vermek; nöral ağ, aynalama, dopamin ve korteks aktivasyonu sağlar.Duygu
Duygu
Duygusal olmayı engellemeyiz çünkü beynimiz ve vücudumuz duygular tarafından yönlendirilir. Var olduğumuz çevreyi işleyerek cevap vermemize yardımcı olurlar.Yöntem
Dikkat: Her başarılı reklam öncelikle eski beyni ele geçirir, ardından da rasyonel beyni inandırır. Eski beyni aktive eden nöro kodlar yardımıyla eski beynin uyaranlarına (Görsel, kişisel, karşılaştırmalı, somut, akılda kalıcı) ne derece yer verilip verilmediğini tespit ediyoruz.
Bağlam: Reklamda bağlama yer vermek; nöral ağ, aynalama, dopamin ve korteks aktivasyonu sağlar. Gerçek insani duygular yaratan yaratıcı fikirler, markanın hikayesi, hikâye anlatımı, kayıp-kazanç dengesi, ayna nöron aktivasyonu, hayat tarzı, somatik imleç vb. kısa süreli hafızadan uzun süreli hafızaya geçişi hızlandıran duygusal araçları tespit ediyoruz.
Duygu: Duygusal olmayı engellemeyiz çünkü beynimiz ve vücudumuz duygular tarafından yönlendirilir. Var olduğumuz çevreyi işleyerek cevap vermemize yardımcı olurlar. Markanın gitmek istediği duygunun ve vermek istediği mesajın tutarlılığını, duygusal gücünü gösteren imge ve ifadeleri analiz ederek, tetiklenmek istenen duygunun açığa çıkmasını sağlayan beyin kimyasalını belirliyor, bu kimyasalı aktive eden öneriler sunuyoruz.
BC Trigger analiz modelimiz aşağıdaki ihtiyaçlar için idealdir:
Senaryo,
Animatik/Storyboard
Post reklam filmi
Tüm iletişim temas noktalarının etki analizi