Blog
15 04, 2012

Popülaritenin Yeni Kurbanı Apikoğlu mu?

2021-03-04T19:45:22+03:00

Eski bir Apikoğlu reklamı   Merhabalar, Her şey o kadar çok popülaritenin maşası ve malzemesi oluyor ki bazen neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlamıyorum.  Popülarite herkese eşit davranmıyor ne yazık ki. İyi kitaplar [...]

Popülaritenin Yeni Kurbanı Apikoğlu mu?2021-03-04T19:45:22+03:00
1 02, 2012

Lider Marka Stratejisi

2021-03-04T21:32:43+03:00

    Goldfish Leading School --- Image by © David Aubrey/Corbis Merhabalar, Bu ara pek çok lider marka stratejisi vakasına kafa yormamız gerekti. Lider markalarla takipçilerinin stratejileri arasında büyük farklılıklar mevcut. Bu çok özel [...]

Lider Marka Stratejisi2021-03-04T21:32:43+03:00
23 10, 2011

Kişiselleştirilmiş Akıllı Telefonlar

2021-03-04T21:30:40+03:00

Merhabalar, Bir süredir Angry Birds oynuyorum. Ne kadar basit ama keyifli bir oyun değil mi? Android işletim sistemli telefonumla akıllı telefon pazarına akıllı bir giriş yaptım. “Adamlar yapmış abi” safhasını çabucak geçip, bu işin “patlamasının” [...]

Kişiselleştirilmiş Akıllı Telefonlar2021-03-04T21:30:40+03:00
14 09, 2011

Marka Genişlemesi

2021-12-24T07:27:49+03:00

Marka genişlemesi, bir marka belirli bir boyuta eriştiğinde çözülmesi gereken bir problem olarak karşımıza çıkıyor. Ünlü pazarlama gurusu Al Ries diyor ki: “Bir markayı ne kadar genişletirseniz, o kadar zayıflar.” Katılmamak elde değil. “Doğru değil” [...]

Marka Genişlemesi2021-12-24T07:27:49+03:00
8 09, 2011

Kişi Marka Yaklaşımı 1

2022-02-02T14:37:58+03:00

Marka kişiliği, markalar için önemli ve ayrıştırıcı bir marka unsurudur. Bu unsur kişiliklerin idealize edilmiş halleridir. Kişi marka söz konusu olduğunda ise durum tam tersidir. Tıpkı bir markanın bilinirliğinin, algılanan kalitesinin, marka çağrışımlarının ve marka [...]

Kişi Marka Yaklaşımı 12022-02-02T14:37:58+03:00
1 09, 2011

Sosyal Sorumlu Afrikacılık

2021-03-04T19:20:00+03:00

Sosyal sorumlu olmak bir moda haline geldi. Somali’ye yardım başlığı altında yükselen bir trend var. Her ne kisvede ve ne amaçla olursa olsun, işin marka ve iletişim tarafı bir yana, Türk iş dünyasının bu [...]

Sosyal Sorumlu Afrikacılık2021-03-04T19:20:00+03:00
20 07, 2011

Marka Oyunu İçinde 2,5 Kuralı

2021-03-04T18:37:06+03:00

*Yukarıdaki tablo çeşitli marka bilinirlik araştırmalarına ve gözlemlere dayanılarak hazırlanmıştır. Marka Oyunu içindeki 2,5 kuralında rollerin her biri markaları uzun süre oyunda tutmaya yarar. Bu rollerden birine bir marka sahip değilse, ya da bu [...]

Marka Oyunu İçinde 2,5 Kuralı2021-03-04T18:37:06+03:00
Go to Top