Blog
6 12, 2014

Jenerik Marka İsimleri – 1

2021-03-04T20:34:31+03:00

Jenerik marka olmak, eğer o gücü koruyabilecek niteliklere sahip olursanız müthiş bir şeydir. Eğer kendinizi zamanın gerekliliklerine hazırlamaz, rakiplerinizden geri kalırsanız marka farkınızın ortadan kaybolması demektir. Bu durumda ise sizin adınızı kullanarak başkaları satış yapar. [...]

Jenerik Marka İsimleri – 12021-03-04T20:34:31+03:00
21 11, 2014

İkonlar Yasakları Deler | Campaign Kasım 2014

2021-03-04T20:45:06+03:00

ikonlar yasakları nasıl deler? bir renk, bir sembol ya da bir kaç basit çizginin nasıl böyle bir gücü olabilir?  Bir yumurtayı gördüğümüz zaman onun bir yumurta olduğunu nasıl anlarız? Ya da bir limonu? Peki bir [...]

İkonlar Yasakları Deler | Campaign Kasım 20142021-03-04T20:45:06+03:00
30 09, 2014

Doğru Marka İsmi Bulmak

2021-03-04T20:13:38+03:00

Marka ismi “iyi” ya da “kötü” olarak değil “doğru” ya da “yanlış” olarak ifade edilmelidir. Çünkü marka ismi işletmenin en önemli yatırım kalemidir. Ve bu yatırımın doğru bir şekilde yapılması çok önemlidir. Fabrikada üretim için [...]

Doğru Marka İsmi Bulmak2021-03-04T20:13:38+03:00
28 06, 2014

Marka Adı Nasıl Belirlenir?

2021-04-12T18:20:43+03:00

Marka ismi belirlemek giderek daha da zorlaşan ve uzmanlığa daha çok başvurulan bir süreç haline geliyor. Peki marka ismi belirlerken nelere dikkat etmek gerekiyor? Doğru bir marka ismi bulma uzmanlık gerektiren bir iştir. İsimlendirmede kullanılan [...]

Marka Adı Nasıl Belirlenir?2021-04-12T18:20:43+03:00
22 05, 2014

Pegasus İçin “Ucuz” Risk

2021-03-04T21:31:33+03:00

Selamlar, Bir yere gideceğim zaman, özellikle de yaz zamanı Pegasus biletlerine bakan herkes gibi ben de aynı şeyi söylüyorum. “İyi de Pegasus, ucuzum diyorsun ucuz değilsin ki?” Havacılık sektöründe fiyatlandırma doluluk oranına göre yapılıyor bildiğiniz [...]

Pegasus İçin “Ucuz” Risk2021-03-04T21:31:33+03:00
1 09, 2013

Konumlandırmada ve İzafiyet | The Brand Age | 2013

2021-03-04T19:58:58+03:00

Konumlandırma teorisi insana dair çok temel bilişsel yapılar üzerine inşa edilmiştir. Bir markaya dair strateji ortaya koymak istediğimizde izafiyet, bize daha kolay bir bölümleme ve daha güçlü bir konumlandırma alanı sunar. İzafiyetin insanlara sunduğu en [...]

Konumlandırmada ve İzafiyet | The Brand Age | 20132021-03-04T19:58:58+03:00
1 09, 2013

Korku Pazarlaması

2021-03-04T21:31:21+03:00

Korku pazarlaması çok temel bir noktaya dayanır; insanların korkuları vardır. Her zaman ve çok şeye dair. Sahip olduklarını kaybetmekten korkar insan. Sağlığını, varlığını, sevdiklerini, sevdiklerinin sağlığını, mutluluğunu, huzurunu, patronunun güvenini ve daha nicelerini… Pazarlama insanların [...]

Korku Pazarlaması2021-03-04T21:31:21+03:00
28 01, 2013

Alışverişte Kadın ve Erkek

2021-03-04T21:30:21+03:00

Alışverişte kadın davranışları erkeklerden nasıl farklılaşır? Bunun “alışveriş hobisi” dışında içerdiği anlamlar biz pazarlamacılara neler söyler? Bir kadın bir kıyafet mağazasının vitrininin önünden geçiyor. Hiç durmuyor. Şöyle bir vitrine göz atıyor, kapıdan içeriye bakıyor ve [...]

Alışverişte Kadın ve Erkek2021-03-04T21:30:21+03:00
1 10, 2012

Moda ve Marka

2021-03-04T19:49:27+03:00

Moda ve marka arasındaki ilişki aynı zamanda bir mücadele de… Moda ve marka bir birini destekleyen ama bir birine zıt parametrelerle çalışan iki ayrı kavram. Önce “Moda” kavramından başlayalım. Moda kelimesi Türk Dil Kurumu tarafından aşağıdaki şekilde tanımlanmış. 1. isim Değişiklik [...]

Moda ve Marka2021-03-04T19:49:27+03:00
30 05, 2012

THY Krizleri Pegasus’a Yarar

2021-03-04T19:47:40+03:00

THY krizleri iyi yöneten bir marka. Türkiye ülke markasını da en önde temsil ettiği için ayrıca bir gönül bağımız mevcut. Günümüz iletişim camiasında hızlı olmak doğru şeyi söylemek kadar önemli. Çünkü söylediğiniz doğru şey o [...]

THY Krizleri Pegasus’a Yarar2021-03-04T19:47:40+03:00
Go to Top