Kişiler sadece markaların taşıyıcısı, kültür ve değerlerinin temeli değildir aynı zamanda kendi başına yönetilmesi gereken bir markadır. Özellikle üst düzey yöneticiler, girişimciler, bireysel yetenek ve yetkinliklerin ön planda olduğu mesleklerde çalışanların kendi markalarını yönetmesi gerekir.
Kişi Marka Stratejisi çalışması Goodjob’a özel çalışma modeli ve ekiple yürütülür. Goodjob, insanı anlama becerisi ile önce kişiyi analiz eder sonrasında ise ona en uygun kişi marka stratejisini ortaya koyar.
Klinik psikolog, marka stratejisti, analist ve moda stilistinden oluşan bir ekiple proje yürütülür.
Hizmet Kapsamı
Kişi Analizi
Kişi Analizi
Klinik psikologlarımız kişinin karakterini, kültürünü, korkularını, hayallerini ve daha bir çok kendine has özellikleri analiz eder. Bunun için kişi marka adayı ile geçmişine ve gelecek hayallerine dair derinlemesine seanslar gerçekleştirilir.
Algı Analizi
Algı Analizi
Kişinin çevresindeki kişiler tarafından nasıl algılandığını anlamak adına yakın çevresi ile derinlemesine görüşmeler yapılır.
Mesleki Gerçeklik
Mesleki Gerçeklik
Mesleğin gereklilikleri literatür taraması ve çeşitli araştırma araçlarıyla analiz edilir.
Rekabet Analizi
Rekabet Analizi
Kişinin kendisini rakip gördüğü ve insanların onu karşılaştırdığı insanlar analiz edilir.
Marka Varlığı Analizi
Marka Varlığı Analizi
Kişinin mevcut durumda kendi kişi markasını yönettiği platform ve araçlar analiz edilir.