Kişiler sadece markaların taşıyıcısı, kültür ve değerlerinin temeli değildir aynı zamanda kendi başına yönetilmesi gereken bir markadır. Özellikle üst düzey yöneticiler, girişimciler, bireysel yetenek ve yetkinliklerin ön planda olduğu mesleklerde çalışanların kendi markalarını yönetmesi gerekir.
Kişi Marka Stratejisi çalışması Goodjob’a özel çalışma modeli ve ekiple yürütülür. Goodjob, insanı anlama becerisi ile önce kişiyi analiz eder sonrasında ise ona en uygun kişi marka stratejisini ortaya koyar.
Klinik psikolog, marka stratejisti, analist ve moda stilistinden oluşan bir ekiple proje yürütülür.

Hizmet Kapsamı

Kişi Analizi

Kişi Analizi

Klinik psikologlarımız kişinin karakterini, kültürünü, korkularını, hayallerini ve daha bir çok kendine has özellikleri analiz eder. Bunun için kişi marka adayı ile geçmişine ve gelecek hayallerine dair derinlemesine seanslar gerçekleştirilir.

Algı Analizi

Algı Analizi

Kişinin çevresindeki kişiler tarafından nasıl algılandığını anlamak adına yakın çevresi ile derinlemesine görüşmeler yapılır.

Mesleki Gerçeklik

Mesleki Gerçeklik

Mesleğin gereklilikleri literatür taraması ve çeşitli araştırma araçlarıyla analiz edilir.

Rekabet Analizi

Rekabet Analizi

Kişinin kendisini rakip gördüğü ve insanların onu karşılaştırdığı insanlar analiz edilir.

Marka Varlığı Analizi

Marka Varlığı Analizi

Kişinin mevcut durumda kendi kişi markasını yönettiği platform ve araçlar analiz edilir.

Çıktılar

  • Yaşam mottosu
  • Kişisel değerlerin tanımlanması ve uygulama alanlarının belirlenmesi
  • İmza hikayenin yazılması ve geliştirilmesi
  • Sosyal medya ve diğer platformlar için iletişim stratejisinin çerçevesi

  • Stil stratejisi ve marka karması
  • Kişisel yasaklar ve sınırlar

Kişi & Marka Stratejisi Vakaları