2021-04-15T14:25:23+00:00

ADDBE 1618 markası yaratılırken tasarımın kökenlerinden esinlendik. Marka stratejisi, isim ve kimlik tasarımları detaylı bir çalışma sonucu ortaya çıktı.

2021-04-15T14:37:28+00:00

İnsanların kafe ve restoran beklentilerini anladığımız bilinçaltı araştırmamızla onlara "Tatil anılarını satmaya" karar verdik. "Ege'nin lezzet rüzgarı" dört yıllık danışmanlık sonrası 70'den fazla şubeye ulaştı.

2021-04-15T14:13:14+00:00

Her şey "Evde balı kim alır?" sorumuzla başladı. Sonra hem rakibe karşı elimizi güçlendirecek hem de pazarda karşılık bulacak marka stratejisini oluşturduk. Reklam kampanyasına danışmanlık ettik ve birlikte başardık.

2021-04-15T14:18:09+00:00

Bisquitte markasını restoran sektöründeki diğer markalardan ayrıştırmayı ve özgün bir marka stratejisi oluşturmayı amaçladığımız proje, yeni marka konseptinin onayı ile tamamlandı.

2021-04-15T14:23:17+00:00

Borusan, Alman araç ihale markası Manheim ile olan ortaklığını sonlandırdığında geriye önemli bir soru kaldı: Hangi markayla yolumuza devam etmeliyiz? Marka ve isimlendirme stratejisini oluşturduğumuz marka #vitesbüyüterek yoluna devam ediyor.

2021-04-15T14:26:55+00:00

BOSCH için 6 şehirde 100'ün üzerinde marangozu ziyaret ederek hem müşterinin dünyasını hem de onların markaya dair algılarını test ettik. Sonuçta kanal stratejisi de dahil olmak üzere bir çok stratejik öneri geliştirdik.

2021-04-15T14:15:20+00:00

Beslenmeye dair yürüttüğümüz bilinçaltı araştırmamız "Diyet" kelimesinin hiç de iyi bir tercih olmadığını ortaya koyunca ilk iş markanın adını Enbiosis olarak değiştirdik. Markayı yeniden yarattık.

2021-04-15T14:21:52+00:00

Endoks, enerji dağıtım alanında Türkiye'nin en önemli markasıydı. Ancak pazarda Endoks, Inavitas ve T4E olarak üç markayla faaliyet gösteriyordu. Marka ailesini yeniden tasarladık ve marka stratejisini oluşturduk.

2021-04-15T14:08:29+00:00

Türkiye'nin en ikonik tabancalarından olan Yavuz16'nın üreticisi olan Girsan, artan ihracat talebini karşılamak ve artan satış kanallarını yönetmekte daha odaklı davranabilmek için bir pazarlama probleminin tam ortasındaydı.

2021-04-15T14:18:41+00:00

Henüz tek bir şubesi olan Jumbo Künefe için hem özgün ve güçlü bir marka stratejisi oluşturduk, hem de bunu uygulamalarla perçinledik. Hedonizmin bu modern hali ile onlarca şubeye ulaştık.