Soulmate™ bilinçaltı araştırma teknikleri uzmanı, psikolog, antropolog ve stratejistlerden oluşan bir ekiple geliştirilmiş, Goodjob’a özel bir modeldir.
Soulmate™ araştırma modeli özellikle karmaşık ve uzun karar alma süreçlerinin yer aldığı alanlarda ve konu/bağlam içindekileri keşfetmekte etkindir.
Soulmate 3 temel şeye odaklanır:
Duygular
Duygular
Kişilerin konuya ya da markaya dair temel duygularını ortaya çıkarır. Bu sayede kişilerin duydu dünyalarına hükmetmeyi sağlar.
Değerler
Değerler
Kolektif değerleri ortaya çıkarır. Bu sayede aynı değerleri sahiplenmeyi ve karşıt değerlere temas etmekten kaçınmayı sağlar.
Anılar
Anılar
Etkili anıları ortaya çıkarır. Bu sayede bu anıları iletişimde bir araç olarak kullanma ve bir ayna gibi kişilerin karşısına çıkarma imkanı yaratır. Aynı zamanda anılar içerdiği yoğun duygu ve değerlerle önemli gerçekler sunar.